  • 1. Data: 2002-12-05 19:14:08
    Temat: ilość znaków na karcie bankowej do rachunku firmowego
    Od: "Aleksander" <s...@o...pl>

    spółka akcyjna zakłada rachunek bankowy
    niektórym pracownikom spółki będą wydane karty bankomatowe do tego rachunku

    na karcie zostanie umieszczona nazwa spółki oraz imię i nazwisko uzytkownika

    ile znaków maksymalnie może liczyć nazwa spółki na karcie bankomatowej

    nazwa skrócona liczy bowiem 25 znaków, a jak dodamy spację i SA to mi się
    zrobi 28 znaków

    jak sprawa wygląda w różnych bankach ile maksymalnie może liczyć oznaczenie
    spółki na karcie bankmatowej?

    pozdrawiam
    Aleksander

  • 2. Data: 2002-12-05 19:23:47
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ile znaków maksymalnie może liczyć nazwa spółki na karcie bankomatowej
    >
    > nazwa skrócona liczy bowiem 25 znaków, a jak dodamy spację i SA to mi
    > się zrobi 28 znaków

    Karcie nie robi roznicy, czy nazwa skrocona ma 25 znakow czy mniej :-) Chyba, ze
    corporate identify cierpi, ale to
    nie problem banku :-)

    Z reguly max. 25 znakow - zdarza sie i mniej. Trenuje to na codzien ze swoja
    malzonka, ktora potrzebuje akurat 25
    znakow na imie i nazwisko :-)

    M.

  • 3. Data: 2002-12-06 10:31:32
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Z reguly max. 25 znakow - zdarza sie i mniej. Trenuje to na codzien ze
    swoja malzonka, ktora potrzebuje akurat 25

    He, he, pewnie ma jeszcze w nazwisku kreseczkę! Kiedyś za 20 PLN można to
    było bez problemu zmienić, teraz pewnie też :)) Przetrenowałem na własnej
    żonie :)))) A właściwie sama uległa, jak jej przyszło wypełniać różne, m.in.
    bankowe, druki.

    Grzexs

  • 4. Data: 2002-12-15 18:12:00
    Od: s...@o...pl

    > Z reguly max. 25 znakow - zdarza sie i mniej.

    i o to właśnie chodzi, gdzie jest ile

    problem 2) czy fakt umieszczenia nazwy skróconej, ale bez końcówki SA jest
    dopuszczalny?

    pozdr
    Aleksander