  • 11. Data: 2002-03-04 21:01:31
    Temat: Re: Jak zaczac grac na gieldzie?
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Sprzedaj go!

    Na zlomowisko? =)

  • 12. Data: 2002-03-04 21:45:23
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a60j96$dot$1@news.onet.pl...

    > A cos do polecenia z tej literatury?
    > Tak na sam poczatek i troche pozniej? :)

    Literatura obowiązkowa :
    John J. Murphy
    "Analiza techniczna rynków finansowych"
    Biblia analizy technicznej. Przegląd najbardziej popularnych technik
    analizy wykresów.

    Dr. Alexander Elder
    "Zawód - inwestor giełdowy"
    Podstawy inwestowania na giełdzie poparte elementami psychologii.

    Van K. Tharp
    "Giełda, wolność i pieniądze. Poradnik spekulanta"
    Jak budować systemy transakcyjne i jak je stosować wygrywając z emocjami.

    Jezeli interesowało by cię cos z instrumentów pochodnych to :
    Grzegorz Zalewski
    "Kontrakty terminowe w praktyce"
    Książka polskiego autora - podstawy inwestycji w kontrakty terminowe
    poparte ich analizą w oparciu o doświadczenia na polskiej giełdzie.

    I wiele wiele innych (tylko te ksiazki są qu...sko drogie).
    http://wgpwgroup.w.interia.pl/literatura.htm

    Jakbyś był zainteresowany to mailnij do mnie na priva.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 13. Data: 2002-03-04 22:23:08
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > No nie, może na allegro ? :-))
    >
    > Sark

    eeeeee tam, kto by chcial =)

  • 14. Data: 2002-03-04 22:23:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w
    wiadomości news:a60nja$l3j$1@news.onet.pl...

    > Na zlomowisko? =)

    No nie, może na allegro ? :-))

    Sark

  • 15. Data: 2002-03-04 22:30:52
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > poparte ich analizą w oparciu o doświadczenia na
    polskiej giełdzie.

    > I wiele wiele innych (tylko te ksiazki są

    Taak ... bogata bibliografia, jednakże aby nic
    sobie nie zarzucić w przyszłości należałoby
    zapoznac się z technikami które stosuja niektore
    małpy typujace na giełdzie ze skutkiem nie gorszym
    niż rasowi analitycy .... chyba jednym z z narzędi
    analitycznych były pomarańcze :-)

    Sark

  • 16. Data: 2002-03-05 07:53:36
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > małpy typujace na giełdzie ze skutkiem nie gorszym
    > niż rasowi analitycy .... chyba jednym z z narzędi

    Kiedyś na grupie wgpw była dyskusja czy kupowanie/ sprzedawanie akcji,
    kontraktów to GRA hazardowa czy INWESTOWANIE ?

    Oczywiście to nie jest hazard!, to jest "inwestowanie"...:-))))

    Najlepiej sprawność "inwestorów" widać w funduszach. Obojętnie czy to oplute
    OFErmy czy OFI TFI. Tam sami wykształceni, licencjonowani analitycy i
    ogromna forsa.
    A efekty....mizerne ?....Każdy widzi sam.
    Akcje mają to do siebie, że jeśli na "rynku" są sami spece to wynik średni
    długoterminowy musi być dla wszystkich ujemny (o prowizje i podatki)
    Aby ktoś wygrał, ktoś musi przegrać, dlatego dla nowej hossy potrzeba nowych
    "leszczy" - ludzi z dużą forsą, którym wydaje się , że giełda to dojna
    krowa... i, że to oni wygrają...

  • 17. Data: 2002-03-05 19:10:26
    Od: leh <l...@...pl>

    "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> skribis:

    >Witam,
    >wiem ze to moze niezbyta wlasciwa grupa, ale moze mi ktos poradzi jak zaczac
    >grac na gieldzie. Jakie warunki musze spelnic i ile to kosztuje?

    idz na pl.biznes.wgpw i poszukaj watku "[lame] jak zaczac ?"

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,