  • Data: 2018-03-30 16:34:03
    Temat: Re: Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-29, jakson <j...@g...com> wrote:

    [...]

    > Zamiana USD na PLN nie wchodzi w grę - TMUB ma kurs kupna o ok. 15gr niższy niż
    kantor, czyli na $1000 jestem ~150zł w plecy, czyli nawet OUR wyjdzie taniej.

    Jeśli ten przelew na IKA faktycznie kosztuje, to w alternatywie...

    Dorobić jakieś darmowe debetówki się da?
    Bo ew. przelew debetówką na Revolut, a tam już chyba masz dość sensowne kursy
    na dowolne pary walutowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com