  • Data: 2018-04-03 16:40:04
    Temat: Re: Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, ale taki eksperyment to będzie już naprawdę na siłę, bo mimo wszystko łatwiej
    znaleźć oddział aliora niż citka - i to jeszcze taki z bankomatem EUR/USD.

    Raz wypłacałem Euro w Aliorze ze 2 lata temu. Się okazało, że oddziałów
    z kasą walutową mniej niż kiedyś. Byłem chyba 7-y w kolejce i zeszło coś
    koło godziny (byłoby krócej, gdyby nie jeden klient z walizką pieniędzy).
    A bankomat Euro w Citku zauważyłem niedawno, kolejki do niego nie było -
    stąd podejrzenie, że to może być (do sprawdzenia) lepsza opcja.
    P.G.