  • Data: 2018-04-03 16:54:57
    Temat: Re: Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-31 o 12:06, jakson pisze:

    > A kiedy przelewałeś? Bo jeszcze rok temu w lato też miałem za darmo.
    > Nie wiem czy to ma wpływ, ale pod koniec 2017 zmieniłem konto z Premium na Freemium
    (bo używane było coraz rzadziej).

    Kilka ładnych lat temu jak chciałem w TMUB zdefiniować odbiorcę - moje
    konto Euro w Alior Kantor to mi jakoś na siłę przypisywał, że przelew z
    konta złotówkowego i nie mogłem tego obejść. Dopiero brat mi
    podpowiedział (też miał taki sam problem), żebym zamiast definiować
    odbiorcę wykonał przelew i zaznaczył, żeby dopisał odbiorcę do listy
    odbiorców.
    I zdefiniował się odbiorca tak, że jak go wybieram to od razu wie, że z
    konta w Euro ma się przelewać. Ale już dawno nie zaglądałem. Podobno
    jest jakiś nowy system.

    Może masz jakieś podobne źródło problemu.
    P.G.