  • Data: 2018-03-30 11:51:22
    Temat: Re: Jak wypłacić walutę USD/EUR z TMUB/Sync?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 marca 2018 23:01:08 UTC+2 użytkownik Glaukon napisał:

    > Dzisiaj był o tym artykuł u Samcika. Nie tylko za złotówki, bez problemu
    > można również kupić euro za euro - dla przykładu 100 euro kosztuje 117 euro :)

    Coś mi ten artykuł wygląda na kryptoreklamę ING - że tacy wspaniali i zwrócili
    wszystko.
    Sama cena jest na maxa - o ile wypłata z obcego bankomatu kosztuje w ING 3%, razy 3%
    narzutu na sprzedaży walut w ING, to na kurs euronetu zostaje narzut 10% - więc przy
    dzisiejszym 4,20 w NBP byłoby ponad 4,62 - o tyle to ich nie podejrzewałem, ale może
    się szczególnie w tym akurat bankomacie wydziczyli, bo to na lotnisku - a tam kursy w
    kantorach złodziejskie. Ale że poznaniaka nabrali ;>
    Z resztą sam post rozpoczynający ten wątek jest tak naiwny, że można go podejrzewać o
    celową dezinformację i wpuszczanie w maliny.