  • Data: 2019-04-09 21:17:13
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/9/19 8:08 AM, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ale gdzie ten błąd?
    > Przecież napisałem "dziennie zlecanych", o wykonaniu nic nie było.
    > I to tym gorzej jest dla mille.

    Żartuję sobie, jednak było nie było ten ich zapis jest dla mnie
    komiczny. Ja rozumiem bezpieczeństwo ale trzeba mieć jakiś umiar.

    > A kolega niech sobie założy coś do pary, np. 5*systematyczne w santander.
    > Zaś do mille reklamacja, niech pokażą uzasadnienie żądania 2 dokumentów. Przyglądać
    się mogą ile chcą, ale jak nie ma w regulaminie, że do przelewu - czy to na 1k czy
    100k - trzeba mieć dwa, to tysiaka rekompensaty żądać i o Rzeczniku Finansowym
    wspomnieć.
    > Nie wolno takiego buractwa tolerować.

    No mogę przekazać ale nie sądzę aby chciał jeszcze raz odwiedzać
    oddział, znaczy ma taki zamiar ale w celu zamknięcia konta.

    Xenocide