  • Data: 2019-04-05 21:36:18
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 20:14:37 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > To zależy od banku. W Raifim jest jakiś nieprzekraczalny limit (chyba 20k?)
    > i jeśli chcesz więcej, to zostaje placówka albo kilka dni wycieczek z
    > kartą. Podejrzewam, że praktycznie każdy bank ma ograniczenie w okolicach
    > takiej kwoty, by zmniejszać ryzyko.

    Mille rzeczywiście debetówką max. 10k dziennie.
    Kredytówką 7k.
    Głupio podpadają takimi pierdółkami, podobnie jak z tym durnym max. 50k dziennie
    zlecanych przelewów.

    mBąk tu przoduje, można sobie ustawić limit 999999 - zgadnijcie ile mam limitu (i ile
    na koncie ;)
    Inne nie pamiętam, muszę sprawdzić ca i pekao, bo te noszę.

    Ciekawe czy via curve dałoby się ten limit w mille ominąć - ale to chyba dawniej
    (bezgotówkowe można ustawić bez ograniczeń), teraz już nie pójdzie.

    Hmm, jest jeszcze blik - co prawda gotówkowe max. 5k dziennie, ale to może na
    użytkownika, a nie na konto?
    Apkę instaluje się i łączy z kontem w trymiga - logowanie takim samym loginem i
    hasłem co do ST, wpisanie kodu sms i ustawienie PINu - i można wypłacać.

    A karty jak widać OP jednak potrzebuje.
    Na revoluta z konta nie pójdzie od razu.
    A z karty by poszło - i to bezgotówkowo, więc bez limitu.
    O ile revolut nie ma jakichś limitów na bankomaty.