  • Data: 2019-04-05 20:48:35
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ca79788$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-04-05 o 19:45, J.F. pisze:

    >Specjaliści z Millenium zaproponowali limit dzienny 5000 zł. Nie
    >ufasz
    specjalistom? ;-)

    Moze i ufam, ale ja mam swoje potrzeby, i jesli trzeba 20k naraz, to
    nie trzeba ufac specjalistom :-)

    Tak nawiasem mowiac, dawno dawno temu, w PKO chyba jeszcze nie BP,
    pojawily sie bankomaty.
    Wiec wnioskuje o karte ... a pani zdziwiona - "zarabia pan 800 zl, a
    chce wyplacac 3000" ?
    Nie, to chyba jeszcze w milionach bylo.
    Odparlem "tak" i jakos problemow nie bylo - taki limit ustawili.

    Ale to pewnie oni nie ufali swoim bankomatom :-)
    A raczej pani nie ufala, bo centrala nie miala zastrzezen :-)

    J.