  • 1. Data: 2010-09-04 22:28:04
    Temat: Jak wpłacić kasę za darmo?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Czy jest jakiś bank mający w ofercie konto firmowe z przystępnymi (niskimi)
    opłatami, którzy ma w dodatku sporą sieć oddziałow w Warszawie i NIE
    pobiera prowizji od dokonywania wpłat na rachunek?

    Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
    konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-09-04 22:35:10
    Temat: Re: Jak wpłacić kasę za darmo?
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-05 00:28, scream pisze:
    > Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
    > konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

    Wpłacić na swoje konto i puścić przelew?

    --
    Raf

  • 3. Data: 2010-09-04 23:54:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "scream" 7...@4...net

> [...]

    > konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

    Inaczej zapytaj -- czy jest możliwość wpłacenia z ograbieniem? ;)
    Wpłać na jakiekolwiek, na które można wpłacać za darmo i z którego
    można lać za darmo. :)

    Alior? Wpłać na ROR w Anku (Aliorze) i przelej. :)

    -=-

    Możesz wpłacić w:

    () mBanku -- tam z firmowego lejesz za free do Utylizatora Składek (ZUS) i do US
    -- na ROR wpłacasz (we wpłatomatach mBanku i Multibanku) za free
    i lejesz stamtąd tam, gdzie chcesz w Polsce za free
    -- na oszczędnych masz %% i raz w miesiącu zabieranie za free
    -- firmowe jest za free, ale lanie z firmowego jest za free
    tylko do ZUS i US (nawet na swoje własne lanie kosztuje)

    () Alior -- za free wpłacasz na ROR i lejesz stamtąd gdzie chcesz w Polsce
    -- jak nie wylejesz, czeka Cię północna półlokata na półprocencie ;)
    %% są śmiesznie niskie; trzeba mieć 73 złote aby były normalne
    środki (i zewnętrza) są blokowane właśnie na czas północy
    blokadzie podlega połowa środków (i zewnętrzy)

    () Eurobank -- za free wpłacasz na ROR i lejesz stamtąd gdzie chcesz w Polsce
    -- na oszczędnych masz %% i zabieranie za free
    -- na superoszczędnych ;) masz zdwojone %% (trzeba wpłacić 45.07)
    i zabieranie za free

    () BZ WBK -- za free wpłacasz na ROR i lejesz stamtąd na oszczędne, z którego
    możesz raz w miesiącu lać za free tam, gdzie chcesz w Polsce
    -- ROR w BZ WBK jest za free pod warunkiem wpłacania tam przynajmniej
    1000 (jednego tysiąca) złotych miesięcznie

    Trzeba dobrze kombinować, aby wpłacając, dać ograbić się... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-09-05 00:06:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

    Skandal jest z tym, że Alior nie ma ani jednego wpłatomatu!
    Pani dysponentka na Klonowej mi powiedziała, że wpłatomat jest w Złotych
    Tarasach, a jak się okazało to tam żadnego Aliora nie ma a tym bardziej
    wpłatomatu Aliora.
    Dzisiaj sobota, oddziały zamknięte, pojechałam więc do tych Złotych
    Tarasów i z pieniędzmi znowu do domu wrócilam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-09-05 05:36:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 00:35:10 +0200, Rafał napisał(a):

    > Wpłacić na swoje konto i puścić przelew?

    Które swoje? Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-09-05 06:17:23
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Wrz, 02:06, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > Pani dysponentka na Klonowej mi powiedziała, że wpłatomat jest w Złotych
    > Tarasach, a jak się okazało to tam żadnego Aliora nie ma a tym bardziej

    Bo wplatomaty sa euronetu ale dostepne dla klientow Aliora.

  • 7. Data: 2010-09-05 06:51:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    scream pisze:

    > Które swoje?

    No w Twoim wypadku - zakupowe swoje.

    > Alior pobiera prowizję od wpłacania pieniędzy na konto.

    Przeczytaj jeszcze raz toip.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-09-05 06:58:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    animka pisze:

    > Skandal jest z tym, że Alior nie ma ani jednego wpłatomatu!

    No popatrz... A ja z nich często korzystam...
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/wplatomaty

    > Pani dysponentka na Klonowej mi powiedziała, że wpłatomat jest w Złotych
    > Tarasach, a jak się okazało to tam żadnego Aliora nie ma a tym bardziej
    > wpłatomatu Aliora.

    A ten na pierwszym piętrze to...? Korzystałem nie raz...

    > Dzisiaj sobota, oddziały zamknięte, pojechałam więc do tych Złotych
    > Tarasów i z pieniędzmi znowu do domu wrócilam.

    Korzystałem też w Arkadii (przy Plusie) i w Blue City (przy
    Coffeehaeven). A do domu niewpłaciwszy to tylko raz wróciłem, jak gumę
    złapałem i ze zmianą koła zeszło tyle, że mi centrum handlowe
    zamknęli... (Cholera, żeby tak centrum na noc zamykać - skandal!)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-09-05 07:51:57
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > opłatami, którzy ma w dodatku sporą sieć oddziałow w Warszawie i NIE
    > pobiera prowizji od dokonywania wpłat na rachunek?

    BPH firmowe plus konto w BPH Direct prywatne. no trzeba dodaktowo się
    pofatygować do kompa i przesunać kasę :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-09-05 08:59:28
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Pytanie dodatkowe: A może jest jakaś opcja żeby wpłacić pieniądze na własne
    > konto w Aliorze i nie zostać przy tym ograbionym? (mam rach. zarabiający)

    Za wpłatę na konto osobiste nie pobierają opłaty. Założyć konto
    ->wpłacić na to konto -> przelać przez net na firmowe

    Darek