  • 1. Data: 2010-09-03 17:09:06
    Temat: VE - platnosc w necie - roznice
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Czolem,

    Jakis czas temu zmuszony bylem zrezygnowac z KK. W zwiazku z tym
    kilkukrotnie probowalem platnosc w internecie VE mBanku - niestety ani
    raz mi sie to nie udalo. Dzis, po kolejnej nieudanej probie z glupia
    frant sprobowalem VE Polbanku, ktorej praktycznie nigdy nie uzywam. I ku
    memu zdziwieniu - "poszlo".

    Przyznam szczerze ze jestem mocno zaskoczony, bo wydawalo mi sie ze taki
    "internetowy" bank jakim chce byc mBank bedzie mial bardziej
    "internetowe" uslugi niz badziewny Polbank, a tu taka niespodzianka.

    Ktos wie skad taka roznica? Jest jakas niekredytowa i nie-ekarta mBanku
    pozwalajaca na swobodne platnosci w necie?

    DZieki,
    Kwik

  • 2. Data: 2010-09-03 17:21:00
    Temat: Re: VE - platnosc w necie - roznice
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Kwik" <k...@n...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ktos wie skad taka roznica? Jest jakas niekredytowa i nie-ekarta mBanku
    > pozwalajaca na swobodne platnosci w necie?

    Nie jestem obecnie klientem mBanku, ale chyba platnosci internetowe w tym
    banku nalezy uruchomic dla karty VE, standardowo zablokowane.
    Teraz coraz wiecej bankow umozliwia placenie debetowka w sieci, dla
    przykladu chocby VE z DBneta.

  • 3. Data: 2010-09-03 17:35:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kwik pisze:

    > Jakis czas temu zmuszony bylem zrezygnowac z KK. W zwiazku z tym
    > kilkukrotnie probowalem platnosc w internecie VE mBanku - niestety ani
    > raz mi sie to nie udalo.

    Po prostu nie odblokowałeś transakcji internetowych - dla bezpieczeństwa
    domyślnie są zablokowane. Zadzwoń na partyline i odblokuj. (A jak jesteś
    paranoikiem, to po wykonanej operacji zadzwoń ponownie i zablokuj...)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-09-03 18:02:26
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 03.09.2010 19:09, Kwik wrote:
    > Dzis, po kolejnej nieudanej probie z glupia
    > frant sprobowalem VE Polbanku, ktorej praktycznie nigdy nie uzywam. I ku
    > memu zdziwieniu - "poszlo".
    A mnie powiedzieli, że VE z Polbanku nie działa w internecie... Jak to jest?

  • 5. Data: 2010-09-03 21:06:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > A mnie powiedzieli, że VE z Polbanku nie działa w internecie... Jak to
    > jest?

    zawsze działała, ja też opierdalałem ostatnio obsługę banku za brak wiedzy,
    dodatkowo mi wmawiali że mam już kartę do ror, a nie miałem

    a chodziło o to że miałem kiedyś, ale zamykałem konto a po reaktywacji
    wzialem tylko do KO, zachciało mi się mieć drugą...

  • 6. Data: 2010-09-04 07:50:19
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2010-09-03 19:35, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Po prostu nie odblokowałeś transakcji internetowych - dla bezpieczeństwa
    > domyślnie są zablokowane. Zadzwoń na partyline i odblokuj. (A jak jesteś
    > paranoikiem, to po wykonanej operacji zadzwoń ponownie i zablokuj...)

    Nie trzeba dzwonić. Wszystko da się ustawić przez serwis transakcyjny.

  • 7. Data: 2010-09-04 07:54:38
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Duke pisze:

    > Nie trzeba dzwonić. Wszystko da się ustawić przez serwis transakcyjny.

    To prawda, dziekuje wszystkim za podpowiedzi.
    Kwik

  • 8. Data: 2010-09-04 07:59:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Duke pisze:

    > Nie trzeba dzwonić. Wszystko da się ustawić przez serwis transakcyjny.

    No... jedno nie wyklucza drugiego. :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-09-04 17:26:24
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Duke nadaje:
    > Nie trzeba dzwonić. Wszystko da się ustawić przez serwis transakcyjny.

    Limity ilościowe dopiero od jutra ;-)