  • 1. Data: 2009-06-01 13:35:47
    Temat: Jak ulokowac wieksza sume?
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Witam
    Mam 150 tys,chce je ulokowac.Nie jestem zachlanny,nie chce
    ryzykowac(przejechalem sie niedawno na funduszach ,na szczescie na niewielka
    sume ,ale jednak i wyleczylo mnie to z ryzyka.) Tak wiec obligacje lub
    lokata,obligacje ciut za malo wiec lokata.Ryzyko zero zysk niewielki ale
    ciut jest.Taki jest moj tok myslenia.
    Pytanie ,ktory bank ,kasa da mi przy tej sumie najwiekszy procent.Wazne tez
    byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym ulokac
    pieniadze na dluzej.

  • 2. Data: 2009-06-01 14:28:10
    Temat: Re: Jak ulokowac wieksza sume?
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Pytanie ,ktory bank ,kasa da mi przy tej sumie najwiekszy procent.Wazne
    > tez byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym
    > ulokac pieniadze na dluzej.

    rzuc okiem
    http://openfinance.pl/ratingi/4/34
    jak chcesz miec szybki dostep to sa konta oszczednosciowe
    typu:
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/59725
    http://www.eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszc
    zednosciowy
    itp.

  • 3. Data: 2009-06-01 14:41:41
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 cze 2009 o 15:35 GMT, Krzysztof napisał(a):

    > obligacje ciut za malo wiec lokata

    nie generalizuj :), na poczatku roku zarabialem na obligacjach po 10%
    misiecznie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2009-06-01 14:50:58
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > ryzykowac(przejechalem sie niedawno na funduszach ,na szczescie na
    > niewielka

    Teraz gielda ozyla. Dzis mozna bylo zarobic wiecej niz na rocznej lokacie

  • 5. Data: 2009-06-01 15:06:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:78i3pjF1lmvboU1@mid.uni-berlin.de

    > Witam

    Czesc!

> [...]
    tez
    > byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym

    Przy pieniadzach jakie chcesz wplacic na lokate to zysk wcale nie bedzie
    jakis mizerny (chociaz zalezy jak kto na to wszystko patrzy).
    Zastanów sie nad tym:
    http://lokaty.open.pl/

    Ja korzystam i sobie chwale :) IMHO oprocentowanie b. konkurencyjne.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-06-01 16:55:29
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Krzysztof pisze:
    > Tak wiec
    > obligacje lub lokata,obligacje ciut za malo wiec lokata.

    Bo ja wiem czy tak malo te obligacje? Na 10-latkach masz 7%, a przy
    takim wzroscie inflacji jak obecnie to i pewnie w przyszlym roku bedzie
    z 6.5%. Zawsze mozna je sprzedac szybciej, 1zl za obligacje, czyli po
    roku i tak masz 6%.

    --
    Raf

  • 7. Data: 2009-06-01 16:56:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > nie generalizuj :), na poczatku roku zarabialem na obligacjach po 10%
    > misiecznie :)

    na jakich ?

  • 8. Data: 2009-06-01 17:11:18
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Tak sie zastanawiam czy mozna znalezc lokate powiedzmy 7 procent na wiecej
    niz rok ze stalym oprocentowaniem?
    Czy zmienne oprocentowanie oznacza pogorszenie sie oprocentowania w
    nastepnym roku?

  • 9. Data: 2009-06-01 18:15:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:78igdpF1k8410U1@mid.uni-berlin.de

    > Tak sie zastanawiam czy mozna znalezc lokate powiedzmy 7 procent na wiecej
    > niz rok ze stalym oprocentowaniem?

    Spóźniłeś się o jakieś dwa - trzy tygodnie. W OF była 24 - miesięczna lokata
    oprocentowana 7% w skali roku... Niestety wszystko co dobre szybko się
    kończy.

    > Czy zmienne oprocentowanie oznacza pogorszenie sie oprocentowania w
    > nastepnym roku?

    Trudne pytanie. IMHO zmienne oprocentowanie depozytu jest to tyle "lipne",
    że nie mam pewności czy z dnia na dzień bank mi nie zjedzie z % np. w
    związku sytuacją makroekonomiczną kraju itp. A jak mam stałkę to sobie śpię
    spokojnie i żyję swoim życiem, cierpliwie czekając na odsetki :)

  • 10. Data: 2009-06-01 19:54:15
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    czyli pozostalo mi znalezc roczna na 7 procent a nastepnie za rok znowu
    szukac, ?
    ciekawe czy banki przy tej kwocie negocjuja,czy tez to jest za malo?