    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Date: Thu, 11 Dec 2003 19:03:34 +0100

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w
    > Nie zgodzę się :)
    > Jak nie wysyłasz bankowi oświadczenia o tym że zaakceptowałeś - bank sam
    nie
    > może tego domniemywać, więc ma problem.
    > Jak natomiast zaakceptujesz nie czytając, to już jest Twój problem w razie
    > sporu.

    a jak nie było opcji ze się zgadza albo nie ?
    hm, no własnie - zastanawiam się czy jest tu jakiś problem (poza tym, że
    mbank jak zykle daje dupy, ale to już jakby standard) niby jeZd zapis prawie
    ustawowy, że wymaga się odrębnej umowy itp, no ale czy są do tego jakieś
    konsekwencje ! bo to że ktoś wymysla ustawę to się przyzwycziłem (tak jak do
    łapówek, afer i przekrętów wszelkich na szczeblu od pod-pod-v-ce ministra
    wzwyż i w dół) ale na kij komu ustawa bez konsekwencji ?