  • 21. Data: 2010-03-28 16:44:13
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK pisze:

    > Masochisci. Ja tam zloze 30 kwietnia przez Internet. Raczej nie zginie i
    > nie bede sie prosil o potwierdzenie :).

    Jestem pewny, że 30 kwietnia to się nic przez net złożyć nie będzie
    dało. Spokojnie możemy założyć, że akurat tego dnia serwery będą
    przeciążone. :-)

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2010-03-28 16:44:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 15:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomaszek t...@o...pl ...

    > i zadnego innego potwierdzenia nie wydaja?

    Ano nie. To nie jest jak to mi ta baba tłumaczyła: to nie jest druk
    ścisłego zarachowania. PIT jest takim drukiem. NIP-3 nie.

  • 23. Data: 2010-03-28 16:48:57
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 15:30, Piotr Hosowicz pisze:
    > Dziwne, bo ja kilka dni temu składałem w US Praga Południe na
    > Jagiellońskiej NIP-3 w tej samej sprawie i mi podbili pieczęć.

    To znaczy dać się da, ale oni nie muszą ( tak twierdzą ) Jak widać
    wolność Tomku w swoim domku. Na Białobrzeskiej nie muszą, ale mogą;)
    Udało mi się, ale trzeba się natrudzić. To jest jak wojna, wróg jest
    podstępny i przebiegły, trzeba być od niego cwańszym;)

  • 24. Data: 2010-03-28 17:13:58
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Jestem pewny, że 30 kwietnia to się nic przez net złożyć nie będzie
    > dało. Spokojnie możemy założyć, że akurat tego dnia serwery będą
    > przeciążone. :-)

    Ja próbowałem 5 marca i też się nie dało. A w zeszłym roku poszło
    zupełnie bez bólu. Tak więc przestrzegam przed 30 kwietnia.

    --
    Grzexs

  • 25. Data: 2010-03-28 18:31:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomaszek t...@o...pl ...

    > Ano nie. To nie jest jak to mi ta baba tłumaczyła: to nie jest druk
    > ścisłego zarachowania. PIT jest takim drukiem. NIP-3 nie.

    nie wiem co ma jedno do drugiego - słyszalem, ze w niektorych urzedach nie
    chca podbijac PITów i wydaja zaswiadczenie, ze złozyło sie PIT.
    W ostatecznosci wyslij urzedasom NIP-3 w liscie poleconym.

  • 26. Data: 2010-03-28 19:14:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Udało mi się, ale trzeba się natrudzić. To jest jak wojna, wróg jest
    > podstępny i przebiegły, trzeba być od niego cwańszym;)

    no to złóż NIP3 w innym US, masz do tego prawo (ostatnio tłumaczyła to
    kobita z US w radio), a oni prześlą dokument do odpowiedniego US i po
    sprawie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2010-03-28 19:32:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> writes:

    > Ano nie. To nie jest jak to mi ta baba tłumaczyła: to nie jest druk
    > ścisłego zarachowania. PIT jest takim drukiem. NIP-3 nie.

    Chyba jej sie cos powaznie pomylilo.

    Trzeba chyba z notariuszami wszedzie chodzic :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2010-03-28 19:41:51
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamkniÄ&#65533;ciu konta w banku )?
    Od: z...@o...pl

    Sprawa opisana przez kolegę skojarzyła mi się z następującą:
    http://biznes.interia.pl/podatki/aktualnosci/news
    /urzedniczka-kontroli-skarbowej-podejrzana-o-kradzie
    z-ponad,1454384,4211

    może jestem nadpodejrzliwy, ale niepodbijanie NIP-3 i NIP-1
    miałoby wtedy konkretny sens: urzędnik robi wałki,
    wprowadzając różne lewe dokumenty do systemu i wysyłając
    wiele małych zwrotów na swoje rachunki bankowe, a a razie
    czego panuje nad sytuacją, bo wprowadza właściwy poprawny
    dokument i koryguje pojedynczą sytuację, aby wałek nadal
    mógł trwać. W interesie nieuczciwego urzędnika mogłoby
    leżeć utrudnienie udokumentowania które deklaracje zostały
    naprawe złożone przez podatnika a które sfałszowane. Brak
    pieczatki "jako zasada działania" ludzie przełkną dość łatwo
    jako przejaw głupoty czy niekompetencji urzędniczej i nawet
    nie pomyślą że ktoś robił wałek.

  • 29. Data: 2010-03-28 20:27:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 28 Mar, 12:38, Tomaszek <t...@o...pl> wrote:

    > Skąd takie zainteresowanie z mojej strony jako zwykłego obywatela? Otóż
    > ja za żadne skarby świata nie mogę usunąć swojego numeru konta z systemu
    > informatycznego urzędu skarbowego. Teoria jest taka, że składa się NIP-3
    > w odpowiednim okienku i powinno być po sprawie. Tymczasem należny mi
    > zwrot podatku już drugi rok nie przychodzi w terminie 3 miesięcy do daty
    > złożenia PITa, więc jadę do nich, a oni z miną uśmiechniętego pajaca
    > informują mnie, że wysłali na konto ( którego nie mam ) 3 tygodnie temu

    jak rozumiem potwierdzony NIP-3 z lat poprzednich masz?
    To już nie składaj kolejnych tylko wezwanie do zapłaty kwoty zwrotu
    wraz z odsetkami za zwłokę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 30. Data: 2010-03-28 20:39:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomaszek wrote:

> [...]
    > przynosi to zerowy efekt.Dopóki nie podałem numeru konta zwroty podatku
    > przychodziły przekazem pocztowym na adres domowy, ale weź się człowieku

    ty to masz szczęście,
    ja od trzech lat nie mogę się doprosić zwrotu na konto.
    Mimo, że nip-3 wypelnilem, zawsze przylazi listonosz i zawsze go do
    diabła odsyłam.
    Bede musial kiedys po tą kasę do nich osobiście iść.

    > O to, co im zrobić, jak mój zwrot podatku dostanie kto inny, zapytam na
    > pl.soc.prawo;) Mnie interesuje, czy mój numer konta może dostać w
    > przyszłości ktoś inny. W świetle ostatnich jaj z łojcem dr i mbankiem,
    > gdzie okazało się, że dla banku istotny jest tylko numerek, zaczynam się
    > obawiać, że zwrot może do mnie przy nieszczęśliwym zbiegu okoliczności
    > nie dotrzeć....
    >
    > Proszę mądre głowy o wypowiedzenie się w temacie;)

    a to nie twój problem kto dostanie. tylko trzymaj potwierdzoną kopię
    tego nip-3, ze skladales rezygnacje. US bedzie o te pare zlotych w placy
    jak bedzie musial oddac dwa razy i to jeszcze z odsetkami za kilka lat.