  • 1. Data: 2010-03-27 21:05:16
    Temat: [Toyota Bank] Uwaga na datę zlecenia stałego - sprawdzajcie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Dużo juz w TB poprawili ale zlecenia stale są kiepskie
    1. wyswietlają się po otwarciu w dziwnej kolejności, a nie tak jak sie
    beda realizowac
    2. jak sie wprowadza nowe to nie mozna podac daty pierwszego wykonania -
    podaje się dzien i ma się nadzieję, że najbliżasza data z tym nr dnia
    się ustali - JAK WIDAĆ PONIŻEJ - NIEKONIECZNIE!!!

    Teraz konkret: mialem comiesieczne zlecenie przelewu do innego banku na
    3 potem na 1 każdego miesiaca - zauważylem że będę 1 już potrzebował
    tych pieniedzy wiec juz z tydzien temu zmienilem w zleceniu datę na 30 -
    pójdą pieniadze 30 marca to na 1 już bedą.
    UWAGA - sprawdzajcie daty wykonania zlecen (trzeba posortowac) bo po
    zmianie moje ustaliło sobie datę nie na 30 marca lecz na 30 kwietnia!!!
    Na razie je zostawilem i przygotowałem sobie przelew na 30 marca -
    sprawdzie swoje daty zlecen bo w życiu takiego bzdurnego ustalenia daty
    zlecenia nie spotkałem w innych bankach
    *** blad ***

  • 2. Data: 2010-04-04 07:14:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "blad"
> [...]
    > potrzebował tych pieniedzy wiec juz z tydzien temu zmienilem w
    > zleceniu datę na 30 - pójdą pieniadze 30 marca to na 1 już bedą.

    Toyota odpowiedziala, ze tak ma byc:
    zlecenie stale z datą np 1 IV, poprawiane 20 III, żeby wykonalo
    się wcześniej, czyli 30 III generuje datę wykonania 30 IV
    Tłumaczenie - miesiąca wykonania system nie zmienia
    i dlatego najbliższy 30 dzien miesiaca to dla niego 30 IV

    A nie zmienia miesiąca bo programiści nie dali mu takiej szansy
    - przynajmniej powinno być ostrzeżenie,
    ŻE MIESIĄC POZOSTAJE BEZ ZMIAN!
    *** blad ***