  • 1. Data: 2010-03-28 00:18:18
    Temat: alior - czy ktos testuje te aplikacje?
    Od: PP <n...@n...pl>

    Konczy mi sie waznosc starej karty. Chcialem aktywowac nowa. Po starej w
    systemie sladu nie widac, nowa ma status do aktywacji. W jednym miejscu
    sa tylko operacje do blokowania (szczegoly karty), w innym (lista kart)
    znajduje operacje do aktywacji. Ok klikam, wpisuje otrzymany kod sms
    i.... nici - blad podczas zmiany statusu. Co ciekawe teraz w jednym
    miejscu karta ma status aktywna, w innym do aktywacji. Probuje aktywowac
    ponownie i... znow to samo. Slowem balagan prosze Panstwa!

    Teraz zagadka, ktora z dwoch kart (stara czy nowa) sa aktywne i czy nie
    zamkna mnie jutro podczas proby placenia karta? ;)

  • 2. Data: 2010-03-28 00:18:43
    Temat: Re: alior - czy ktos testuje te aplikacje?
    Od: PP <n...@n...pl>

    dodam jeszcze, ze chodzi o kredytowke aliora

  • 3. Data: 2010-03-28 09:30:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    PP <n...@n...pl> wrote:

    > Teraz zagadka, ktora z dwoch kart (stara czy nowa) sa aktywne i czy nie
    > zamkna mnie jutro podczas proby placenia karta? ;)

    Temat pojawia się co jakiś czas, był tu dyskutowany. Obie karty są
    aktywne. Stara przestanie być aktywane gdy minie jej termin ważności.

    a.

  • 4. Data: 2010-03-28 09:56:55
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-28 11:30, Wemif pisze:

    > Temat pojawia się co jakiś czas, był tu dyskutowany. Obie karty są
    > aktywne. Stara przestanie być aktywane gdy minie jej termin ważności.

    nie dotyczytales, to nie jest do konca ta sytuacja - podczas proby
    aktywacji nowej karty, system zaczal wyrzucac bledy, a wyswietlany stan
    karty zalezal od tego, na ktorym ekranie bylem (szczegoly karty czy
    lista kart)

    dodatkowo proba wyswietlenie listy transakcji z 14 ostatnich dni
    konczyla sie zwroceniem pustego wyniku

    dzis po zalogowaniu sie, sytuacje jest juz stabilna - nowa karta jest
    aktywna, po starej w systemie nie ma sladu

    swoja droga uwazam, ze to zle rozwiazanie, by bez zadnego wyjasnienia
    system nie wylaczal starej karty - mysle, ze przynajmniej 70-80 procent
    osob bedzie przekonana, ze po aktywacji, stara sie dezaktywuje (tak jest
    w wiekszosci bankow) i jeszcze ktos wyrzuci taka karte do smieci nawet
    jej nie niszczac, co najlepszym pomyslem nie jest - bank moglby
    zamiescic jakies male wyjasnienie po aktywacji karty (chyba, ze
    wyswietla, a ja przez owe bledy tego nie widzialem?)

    ale coz, jak to mowia diabel tkwi w szczegolach, szkoda, ze nie sa
    dopracowane :(

  • 5. Data: 2010-03-28 10:51:44
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    PP pisze:

> [...]
    > wyswietla, a ja przez owe bledy tego nie widzialem?)
    >
    > ale coz, jak to mowia diabel tkwi w szczegolach, szkoda, ze nie sa

    A ja wciąż wałkuję to, że u mnie "wykorzystany limit" w "informacjach"
    na pulpicie = 0 , chociaż wykorzystałem już ~ 200zł w kilku transakcjach. :)

    Michał

  • 6. Data: 2010-03-29 19:04:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 12:51:44 +0200, Michal_Ko wrote:

    > A ja wciąż wałkuję to, że u mnie "wykorzystany limit" w "informacjach"
    > na pulpicie = 0 , chociaż wykorzystałem już ~ 200zł w kilku transakcjach. :)

    U mnie tak jest odkąd zlikwidowałem limit transakcji w okresie
    rozliczeniowym (oczywiście nie należy tego mylić z limitem kredytu).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki