  • 1. Data: 2010-03-27 21:16:17
    Temat: przekroczenie limitu na kk Alior...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak to
    się mogło stać"?

    wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i
    wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;
    zgodnie z TOiP bank może mnie obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł
    chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

    miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę
    i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-03-27 21:20:31
    Temat: Re: przekroczenie limitu na kk Alior...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > jak w temacie: że tak sobie zacytuję znaną krajową piosenkarkę, "jak
    > to się mogło stać"?
    >
    > wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach
    > i wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;
    No właśnie: jak?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-03-27 21:23:30
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone
    >
    > miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę i

    Użycie pinu nie oznacza, ze transakcja poszła online. Drobne kwoty czesto
    chodzą u nich offline i stąd brak blokady i mozliwość przekroczenia limitu.
    Nigdy nie przekroczyłem , to nie wiem jak z konsekwencjami.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-03-27 21:26:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:
> [...]
    >
    > wszystkie transakcje autoryzowane PINem w elektronicznych terminalach i
    > wyszło mi przekroczenie na kwotę 2,31 zł;

    normalne.
    limit to tylko umowa miedzy tobą i bankiem, że danej kwoty nie
    przekroczysz, a nie, że bank ci na to nie pozwoli.

    > zgodnie z TOiP bank może mnie obciążyć opłatą karną w wysokości 45 zł
    > chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone

    bez znaczenia kiedy przekroczone i na jak długo.

    > miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę
    > i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

    mieliby zrezygnowac z 45 zlotych?
    zartujesz.
    zoabczysz na wyciagu.

  • 5. Data: 2010-03-27 21:42:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > No właśnie: jak?

    transkcja za granica rozliczona po innym kursie niz blokada?

  • 6. Data: 2010-03-27 21:45:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > normalne.
    > limit to tylko umowa miedzy tobą i bankiem, że danej kwoty nie
    > przekroczysz, a nie, że bank ci na to nie pozwoli.
    Niby tak. Ale np. citi liczy karę, gdy przekroczenie utrzymuje się do
    dnia wygenerowania wyciagu. (Co raz mi uratowało tyłek)
    [...]

    > mieliby zrezygnowac z 45 zlotych?
    > zartujesz.
    > zoabczysz na wyciagu.

    Co na to postawisz?
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 7. Data: 2010-03-27 22:21:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > transkcja za granica rozliczona po innym kursie niz blokada?

    NIE, krajowa transakcja...

    ps
    pytam o naliczenie/lub nie tej opłaty, bo np. miałem podobną akcję z
    citi i problemu nie było, przekroczyłem również o 3 dni termin spłaty
    kwoty min. i również kary nie było (chociaż bank miał prawo ją naliczyć)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-03-27 22:44:30
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-03-27 22:16, RobertS pisze:
    > miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę
    > i czas "debetu") nic z tym nie zrobią?

    Raczej nie naliczą. Automatyczna spłata idzie na drugi dzień
    standardowo. A jakby naliczyli to reklamuj. Czasem trafiają się ludzie.

    --
    Raf

  • 9. Data: 2010-03-28 00:10:36
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    RobertS pisze:
> [...]
    > chociaż przekroczenie zauważyłem i następnego dnia zostało spłacone
    >
    > miał ktoś już taką sytuację? naliczą opłatę czy może (zważywszy na kwotę

    W regulaminie albo w TOiP jest napisane, że dotyczy to tylko
    przekroczenia powyżej 100zł... Jestem tego prawie pewien, ale za późno
    na otwieranie i przedzieranie się przez PDFy :) Zostawiam to zadanie
    więc Tobie.

    BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o
    karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta)
    rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

    Michał

  • 10. Data: 2010-03-28 08:30:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przekroczenia powyżej 100zł... Jestem tego prawie pewien, ale za późno
    > na otwieranie i przedzieranie się przez PDFy :) Zostawiam to zadanie

    dzięki za cynk, przeszukam toip ;-)

    > BTW- Jak u Ciebie działa widok "limitu wykorzystanego" w "informacjach o
    > karcie kredytowej" na pulpicie? W porzadku? Bo u mnie (nowa karta)
    > rozliczyło się już ~ 200zł a tam nadal mi wisi "0"...

    musiałbym sprawdzić, teraz mam 100% wykorzystanego limitu, co do grosza

    --
    pozdrawiam
    RobertS