  • 11. Data: 2004-02-24 18:18:54
    Temat: Re: Jak splacac KK? - chyba nie bylo jeszcze o tym ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote in message
    news:opr3vbvhwuijysjm@news.tpi.pl...

    > Np 5% od zadłużenia. No i ktoś ma limit, np 4000zł i termin do 26-go
    > każxdego miesiąca.
    > No to na 25 zakładamy zlecenie stałe na kwotę 200zł. W ten sposób minimum
    > zawsze spłacisz, problem kary znika. A jeśli chcesz spłacić całość/większą
    > kwote, robisz kolejny przelew 'ręcznie' (w sensie - nieautomagicznie).

    Hehe... problem w tym, ze ja zawsze splacam 100%, odsetek tez nie chce
    placic, choc faktycznie moze to byc sposob przez uniknieciem kary. Dla mnie
    jednaksze DD jest wygodniejsze.

    > Metoda nie jest może odkrywcza, ale działa - Nigdy nie miałem problemu z
    > przegapieniem terminu :)

    Coz, mi w ciagu kilka lat uzywania kart zdarzylo sie to 2 razy, kilkukrotnie
    w ostatniej chwili sobie przypominalem o koniecznosci splaty.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 12. Data: 2004-02-24 18:25:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krab" <-...@k...pl> wrote in message

    > jesli wziasc pod uwage, ze karta ta kosztuje bodaj 150 zl rocznie (nie
    > liczac dziwnych promocji - woczas okolo 110) to ja z gory serdecznie
    > dziekuje za takie cuuuuuus

    To ja korzystalem z innej promocji ;).

    > to ja sie wole spoznic raz do roku z oplata - przynajmniej wiem zem winny
    > i tak wyjdzie mi taniej w kazdym innym banku

    Ale ta usluga jest dla tych ktorzy karte maja, a nie dla tych ktorzy wola
    korzystac z gotowki albo innych kart ;).

    Maciej

  • 13. Data: 2004-02-24 23:10:31
    Od: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>

    MK wrote:

    > Eeee.... limit mozna miec duzo wiekszy... wazne ile sie wydaje. Dla
    > mnie jest to kwota wystarczajaca :). Wiec i funkcjonalnosc rowniez
    > uzyteczna.

    no tak to oczywiste, zakladalem jednak w swojej wypowiedzi ze limit mowi o
    poziomie wydatkow, ot takie durne zalozenie analitykow kredytowych
    wszystkich bankow:)

  • 14. Data: 2004-02-25 00:16:24
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:kGM_b.68302
    > "krab" <-...@k...pl> wrote in message

    > To ja korzystalem z innej promocji ;).

    faktycznie - jesli wzielo sie te karte tylko po to by chwalic sie nia przed
    znajomymi na imieninach - to wowczas kosztuje ona bodaj 30 zl :-) (rocznie
    i w promocyji)

  • 15. Data: 2004-02-25 14:07:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl> napisał w wiadomości

    > no tak to oczywiste, zakladalem jednak w swojej wypowiedzi ze limit mowi o
    > poziomie wydatkow, ot takie durne zalozenie analitykow kredytowych
    > wszystkich bankow:)

    A jak się wyda więcej, to ściągnie do 1000 euro czy w ogóle nic nie pójdzie?

    Pozdrawiam,
    Washko