  • Data: 2002-02-28 12:51:43
    Temat: Re: Jak przesylac Euro w Polsce
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wątek ciągnie się już pewien czas ... i Ty twierdzisz, że problemem jest
    > pójść, załóżyć bezpłatny rachunek, wpłacić na niego w innym mieście
    > bezpłatnie pieniądze i wybrać te pieniądze na drugi dzień ....

    I zmknac rachunek. Nie zapominaj o tym. Zamykanie rachunkow zwyklo trwac, a
    chodzi o to, zeby starsza pani ktora ma dostac ta kase dostala ja
    beztresowo.
    Dla mnie nie jest problemem zamykanie, otwieranie, udowadnianie Paniom Z
    Okienka ze nie maja racji, ze nie znaja wlasnych regulaminow i tabel oplat,
    itd, itp.
    Kupa frajdy to moze byc.
    Ale dla tej starszej pani to zabawne nie jest ( Dziwne... ;-) )

    Bezplatny rachunek zaklada sie tez wplacajac na niego na poczatek troche
    Euro.
    Bez sensu - kupowac Euro tylko po to zeby nastepnego dnia sprzedac Euro.

    > no to ja chyba czegoś nie rozumiem.... albo jesteś wyjątkowo
    niezdecydowanym
    > człowiekiem, albo ta dyskusja jest dla samej dyskusji

    Dyskusja wynikla stad, ze moja znajoma ma przeslac swojej znajomej koperte
    zawierajaca Euro w banknotach. I tyle. Jednorazowo. Nikomu sie nie chce
    babrac w otwieranie kont i w zamykanie ich dla jednorazowego przeslania
    kasy.

    > to już lepiej włóż pieniądze go grubej szarej koperty, nadaj przesyłką
    > konduktorską w pociągu i kilka godzin później druga osoba odbierze tą
    kasę.

    Jak pisalem - chcialem wyslac poczta, ale nie przyjmuja waluty w banknotach
    (chyba zeby sklamac). Przesylka konduktorska byla nastepnym moim pomyslem,
    ale zalatwilo sprawe Pekao Zubr. Bezstresowo dla tej starszej pani.
    Po telefonie poszla z dowodem osobistym do banku, a tam jej dali pieniadze.
    Jeden telefon i jedna wizyta, bez: kupowania Euro, zakladania konta,
    wybierania euro, sprzedawania nadwyzki, zamykania konta, dostawania wyciagow
    i reklamowek do domu, wymyslania dyspozycji na wypadek smierci, i "prosze
    pani co mam wpisac w te okienka" slowem - najwygodniej.

    > pozdrawiam
    > Piotr Orzechowski

    Rowniez pozderawiam.
    Michal Kukula.