    Date: Wed, 15 Oct 2003 20:11:09 GMT
    From: f...@y...cum (Piotr)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak przelać pieniądze do Niemiec?

    On 15 Oct 2003 21:57:48 +0200, "Mirek" <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam. Wygrałem aukcję na eBay i chciałbym wpłacić na konto obywatelowi
    >Niemiec kwotę 179 Euro.

    1. kup w odziale ING Bank Slaski karte Maestro "Podroznik" - koszt
    chyba 9 pln - http://www.ing.pl/u235/navi/54632
    2. Jest to karta typu pre-paid czyli mozesz ja 'zaladowac' wplacajac
    kase w oddziale przy zakupie albo przelewem z dowolnego konta
    3. Wyslij gosciowi karte listem priorytetowym (z wiadomych wzgledow
    zaladowana minimalna kwota 30 pln)
    4. Jak Ci da znac ze doszla przemailuj mu PIN i 'doladuj' karte
    przelewem lub w okienku ING BS do rownowartosci uzgodnionej kwoty za
    shipping & handling + mala nadwyzka ze wgledu na roznice kursowe,
    przewalutowania etc
    5. Gosc wybiera kase w dowolnym bankomacie akceptujacym Maestro
    6. Odsyla karte razem towarem + ewentualna reszta ;))

    Opisuje z autopsjii - kupowalem tak DVD od goscia z Hong-Kongu ;)

    --
    Piotr