  • Data: 2003-10-20 08:24:37
    Temat: Re: Jak przelać pieniądze do Niemiec?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bmm1o6$h2l$1@panorama.wcss.wroc.pl

    > Już lepiej kupić 180 Euro w Kantorze (trzy papierki) i wysłać
    > gościowi listem wartościowym przez Pocztę Polską. Koszty
    > najniższe i masz pewność, że adresat dostanie pieniądze bez
    > problemu.

    Koszty najnizsze, ale ryzyko ze ktos

    a) na Twojej poczcie,
    b) w sortowni w PL
    c) w sortowni w DE
    d) na poczcie adresata

    pozbawi koperty zawartosci jest wbrew pozorom spore. Tak wiec
    pomysl z przedplacona karta ING jest lepszy, bo ryzykuje sie
    nieporownywalnie mniejsza kwote w wypadku "zaginiecia" karty.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.