  • 1. Data: 2002-02-25 09:45:32
    Temat: Jak obliczyć efektywne oprocentowanie kredytu?
    Od: "piccolo" <p...@...pl>

    Cześć,

    Mam taki problem i potrzebuję czyjejś pomocy, z góry dziękuję:

    CENA ZAKUPU: 10 000 zł
    MIESIĘCZNA RATA: 333 zł
    OKRES KREDYTOWANIA: 3 lata

    pytanie: ile wynosi efektywne oprocentowanie w skali roku?

    Bardzo proszę o pomoc jak najszybciej.

    Pozdrawiam, piccolo.

  • 2. Data: 2002-02-25 09:59:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "piccolo" <p...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > MIESIĘCZNA RATA: 333 zł
    > OKRES KREDYTOWANIA: 3 lata
    >
    > pytanie: ile wynosi efektywne oprocentowanie w skali roku?

    12,88% [ http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty/ ]

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-02-25 11:07:01
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > 12,88% [ http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty/ ]
    >
    > Maciej

    12,88% to efektywne oproc. dla 12,18% nominalnego ale w skali roku.
    Przy trzech latach: 18,18% nomin. i efektywne 19,88%.
    Pozdrowienia Wall.

  • 4. Data: 2002-02-25 12:09:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 12,88% to efektywne oproc. dla 12,18% nominalnego ale w skali roku.
    > Przy trzech latach: 18,18% nomin. i efektywne 19,88%.

    Powszechnie przyjeta regula jest podawanie oprocentowania w skali roku :).

    Maciej