  • 1. Data: 2002-02-25 09:17:06
    Temat: Re: Opłaty za usługi w KB24?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy gdzies na ich stronie mozna znalezc oplaty za przelewy przez internet
    > itp?

    Nie. Narazie ma byc za friko... Ale jak bedzie im tak szlo jak w tej
    chwili..

  • 2. Data: 2002-02-25 09:17:40
    Temat: Opłaty za usługi w KB24?
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-02-25 09:23:20
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Narazie ma byc za friko... Ale jak bedzie im tak szlo jak w tej
    > chwili..

    Zastanawia mnie skala oplat, bo skoro za przelew w homebankingu 2zl,
    przelewy na dyskietce 3zl, to jak moze w przyszlosci wygladac oplata za
    przelewy w internecie??? Kiedys mialem u nich konto, ale minusow bylo z
    miesiaca na miesiac coraz wiecej to zrezygnowalem.

  • 4. Data: 2002-02-25 09:24:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przelewy w internecie??? Kiedys mialem u nich konto, ale minusow bylo z
    > miesiaca na miesiac coraz wiecej to zrezygnowalem.

    eee - nie porownuj dwoch roznych rzeczy :)
    Prawdopodobnie beda albo darmowe przelewy albo ok. 1,5 zl lub mniej.
    Mysle jednak ze jakies tam oplaty beda - rownac sie moga albo do Pekao albo
    do BZWBK - przesrzelic nie moga :)