  • Data: 2009-02-05 19:20:27
    Temat: Re: Jak obecnie zainwestować gotówkę?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    123 wrote:

    > Witam!
    >
    > Jak w obecnej sytuacji najlepiej zainwestować posiadaną gotówkę?
    > Nie znam się na finansach i stanowiło to dla mnie problem
    > w tzw. normalnej sytuacji, tym bardziej nie wiem co robić obecnie.
    >
    > Bardzo proszę o rady z ewentualnym uzasadnieniem.
    >
    > Pozdrawiam

    Na czymś zarabiasz bo zostają Ci nadwyżki. W czymś jesteś dobry, na czymś
    się znasz. Natłucz się inwestować pieniądze tak jak to zajęcie, które do
    tej pory wykonujesz. Do tej pory trzymaj pieniadze w miejscu, które
    rozumiesz jak działa, czyli lokata bankowa lub obligacje państwowe. Jak bym
    Ci zaproponował byś zainwestował w tuczarnie świń, to co byś powiedział?
    Ludzie jeść będą itd. Odpowiedział byś, że się na tym nie znasz. Piszesz,
    że na inwestowaniu się nie znasz, to nie inwestuj. Zacznij jak się poznasz.