  • 1. Data: 2009-06-04 10:38:02
    Temat: Jak nie zapłacić podatku Belki?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Pytanie jak w temacie - mam na przykłąd jakąś kwotę do zainwestowania,
    niech to będzie 50 tys. Są sposoby na to, aby zainwestować to w lokatę
    i Belki nie zapłacić? Kilka rachunków, przelewy między nimi?

    Michał

  • 2. Data: 2009-06-04 10:43:45
    Temat: Re: Jak nie zapłacić podatku Belki?
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    mic49 pisze:

    > Pytanie jak w temacie - mam na przykłąd jakąś kwotę do zainwestowania,
    > niech to będzie 50 tys. Są sposoby na to, aby zainwestować to w lokatę
    > i Belki nie zapłacić? Kilka rachunków, przelewy między nimi?

    4 konta oszczednosciowe w Eurobanku. Nie jest to wprawdzie lokata, ale
    zysk masz wiekszy niz na jakiejkolwiek lokacie bedacej obecnie w
    ofercie. Wada jest taka, ze moga Ci w kazdej chwili oprocentowanie
    zmienic, zaleta - w kazdej chwili mozesz pieniadze zabrac.

    pzdr. jijomo

  • 3. Data: 2009-06-04 11:15:33
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    jijomo wrote:

> [...]
    > ofercie. Wada jest taka, ze moga Ci w kazdej chwili oprocentowanie
    > zmienic, zaleta - w kazdej chwili mozesz pieniadze zabrac.

    dodam tylko ze 14k z hakiem na kazde konto - i masz 6,06 bez belki.

  • 4. Data: 2009-06-04 11:24:42
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 4 Cze, 13:15, Maverick <m...@p...fm> wrote:

    > dodam tylko ze 14k z hakiem na kazde konto - i masz 6,06 bez belki.

    A możesz mi opisać ten mechanizm, bo jak 14 k, to mamy 848 zł rocznie,
    czyli 70 zł miesięcznie, czyli 13 zł Belki?

    Michał

  • 5. Data: 2009-06-04 11:26:45
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    mic49 wrote:

    > A możesz mi opisać ten mechanizm, bo jak 14 k, to mamy 848 zł rocznie,
    > czyli 70 zł miesięcznie, czyli 13 zł Belki?
    >
    > Michał
    70 pln miesiecznie czyli 2.3 dziennie.

    Odsetki sa naliczane dziennie - jak w ciagu doby przekroczysz lub
    wyrownasz 2.5 do placisz belke. A wiec od 15k juz pewnie belka bedzie, i
    to jakies 40%

  • 6. Data: 2009-06-04 11:28:18
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Maverick wrote:

    > 70 pln miesiecznie czyli 2.3 dziennie.
    >
    > Odsetki sa naliczane dziennie - jak w ciagu doby przekroczysz lub
    > wyrownasz 2.5 do placisz belke. A wiec od 15k juz pewnie belka bedzie, i
    > to jakies 40%

    Dokladne usmy sobie mozesz policzyc, ale lepiej wrzucic mniej i nie
    martwic sie odsetkami od odsetek - bo przekroczysz prog i nie zauwazysz
    - i bedzie -40%. Przy naliczaniu dziennym lepiej wrzucic 100 pln mniej i
    sie nie martwic.

  • 7. Data: 2009-06-04 11:28:19
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 4 Cze, 13:26, Maverick <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    > Odsetki sa naliczane dziennie - jak w ciagu doby przekroczysz lub
    > wyrownasz 2.5 do placisz belke. A wiec od 15k juz pewnie belka bedzie, i

    Czyli co - pierwszy dzień 14k na pierwszym rachunku, potem drugiego
    dnia przelew na drugi itd.? Albo ja czegoś nie rozumiem?

    Michał

  • 8. Data: 2009-06-04 11:30:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 13:26:45 +0200, Maverick napisał(a):

    > Odsetki sa naliczane dziennie - jak w ciagu doby przekroczysz lub
    > wyrownasz 2.5 do placisz belke. A wiec od 15k juz pewnie belka bedzie, i
    > to jakies 40%

    Dla 15k nie będzie (tylko trzeba ustawić zlecenie by codziennie przelewało
    na ROR albo inne KO 2,49zł).

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-06-04 11:33:11
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    mic49 pisze:

    > Czyli co - pierwszy dzień 14k na pierwszym rachunku, potem drugiego
    > dnia przelew na drugi itd.? Albo ja czegoś nie rozumiem?

    Wplacasz po 14 tysiecy na kazdy rachunek i nic wiecej nie robisz oprocz
    obserwowania odsetek. Az do czasu jak Ci tak narosna, ze bedzie blisko
    15 tysiecy na jednym rachunku.

    pzdr

  • 10. Data: 2009-06-04 11:35:06
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Dla 15k nie będzie (tylko trzeba ustawić zlecenie by codziennie przelewało
    > na ROR albo inne KO 2,49zł).

    Dokladniej zaczynaja sie gdzies po 15050. Ale jesli ma sie 50000, to
    lepiej chyba wplacic po 10000 na kazdy z 5 rachunkow i niech odsetki sie
    kumuluja.

    pzdr. jijomo