  • 1. Data: 2014-11-05 09:31:14
    Temat: Jak nie płacić za kartę debetową w Getin Online?
    Od: a...@g...com

    Mam konto Tanie Zakupy z 2. edycji programu cash back. Minęło 6 miesięcy, więcej
    zwrotów nie dostanę, tym samym nie mam ochoty płacić 4 PLN za kartę -- a konta
    wolałbym jednak nie zamykać (m.in. iKasa w Biedronce...).

    W interfejsie są dostępne dwie opcje -- zablokowanie i zastrzeżenie. Zablokowanie
    jest odwracalne, zastrzeżenie nie. Czy wybranie którejś z tych opcji spowoduje
    oczekiwany przeze mnie efekt, t.j. zaprzestanie pobierania opłat za kartę?

  • 2. Data: 2014-11-05 11:16:54
    Temat: Re: Jak nie płacić za kartę debetową w Getin Online?
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 2014-11-05 o 09:31, a...@g...com pisze:
> [...]
    oczekiwany przeze mnie efekt, t.j. zaprzestanie pobierania opłat za kartę?

    W tym pakiecie płatna jest nie tylko karta, ale i konto (jeśli się nie
    wyda tych 400 PLN bodajże), więc oprócz zastrzeżenia karty trzeba
    jeszcze zawnioskować o zamianę konta na jakieś bezpłatne (np. Swobodne).
    A jeszcze lepiej zaraz po tym wypowiedzieć umowę i założyć Tanie Zakupy
    w drugim klonie
    http://www.openonline.pl/konta-bankowe/konto-tanie-z
    akupy.html , tam też
    będziesz miała iKasę.