  • 31. Data: 2003-02-28 07:43:41
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Tego nigdy nie zuwazylem.

    Zapraszam do Pekao I O/Gliwice :-)

    > Naprawde pozyczasz pieniadze w banku? Przy takim oprocentowaniu?
    > Mnie chyba tylko budowa domu, sklonmilaby do skorzystania z takiego
    > oprocentowania.

    Lepiej porzyczać obecnie pieniądze niż trzymać je na koncie - przy podatku
    20% :-)

    > Bez zartow. To, ze mam tam rachunek, nie oznacza, ze trzymam tam wieksze
    > pieniadze. 2-3kPLN, reszet przelewam do mBanku.

    Aaaa - no to jednak ;-)

    > Tu nie bardzo rozumiem...

    W takim multi możesz WSZYSTKO zrobić zdalnie. Otwierać konta, zamykać,
    występować o linie, brać karty kredytowe, zmieniać dane, ustanawiać
    pełnomocników, że nie wspomnę o wszystkich operacjach na koncie - to jest ta
    różnica.

    > Jak widzisz dosyc sprawnie obalilem wiekszosc z Twoich zarzutow;))

    Eee tam - wykręciłeś się mBankiem :-))))

    K. Kowalski

  • 32. Data: 2003-02-28 08:41:04
    Od: "Marcin Szplit" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > ze
    >
    > Guzik rozumiesz;)))
    >
    > Chodzi o to, ze ani terminy ani wysokosci mnie nie interesuja. Ja tylko
    > kontroluje wyciagi bankowe.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    A można zapytać jak to robisz w PeKao S.A.? Ja próbowałem (jak jeszcze
    miałem tam konto) ale terminy typu: "przeksięgowanie wewnętrzne" czy
    "przelew z instytucji krajowej z tytułu wynagrodzeń" jakoś mi nie pomagały.
    W sumie to nieczytelne wyciągi i koszty były dla mnie przyczyną zamknięcia
    konta.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 33. Data: 2003-02-28 08:41:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Chodzi o to, ze ani terminy ani wysokosci mnie nie interesuja. Ja tylko
    > kontroluje wyciagi bankowe.

    Tia, "przeksiegowanie rozne" i inne wspaniale opisane operacje :D
    Sorry, ale nie mogłem sie powstrzymac ;))

  • 34. Data: 2003-02-28 09:23:42
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jeśli chodzi o klasyczne zlecenie stałe - to przewaga jest prosta. W Peako
    > spędziełem godzinę na definiowaniu i kiedyś później 1,5h w kolejce aby je
    > zmienić. Dla mnie to jest nieakceptowalne.

    Z kolei dla mnie mniej akceptowalne jest spedzanie czasu przed komputerem i
    wklepywanie kolejnych zlecen. Ale jeszcze gorsze jest pamietanie o tym kiey
    mam zaplacic za: gaz, 3 telefony, podatek od nieruchomosci, energie,
    woda+kanalizacja, 3 ubezpieczenia, smieci. Wymienilem chyba wszystkie.
    Dodatkowo oczywiscie za polaczenie musze jeszcze zaplacic - o ile uda mi sie
    bezpolesnie polaczyc ;)

    > Ogólnie nie rozumiem zupełnie -
    > jak można chodzić do banku wogóle???

    Wyrwalem troche z kontekstu. Ja mimo wszystko dosyc rzadko chodze do banku.
    Natomiast zgadzam sie z Toba, ze w PekaoSA b. brakuje zdalnego dostepu.

    > jest dla niego ok (pomijam to, że przepłaca kilka-kilkanaście złotych
    > miesięcznie).

    Dlaczego przeplaca? Za co?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 35. Data: 2003-02-28 09:27:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 10? No weź przestań :-))) Ja tak sobie myślę - co by to mogło być:
    > - gaz - raz na kwartał jakiś albo pół roku?

    A sam se wez przestan ;))) W zimie gdy rachunki sa duze, zwykle rachunki sa
    co 3 tygodnie.

    Naa reszte Twego postu odpowiedzialem przed chwila wyzej. Rzeczywiscie mama
    10 zlecen stalych platnych niekoniecznie regularnie. takie zycie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 36. Data: 2003-02-28 09:29:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Na prawe nie rozumiem co zlego jest w tej usludze PekaoSA?

    Nic ;)) Jak ktos lubi...
    Dla mnie sie to mija z celem, zeby miec tylko dla tych zlecen takie beznadziejne
    konto ;P

    --
    Witek

  • 37. Data: 2003-02-28 09:34:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam,.

    > Zapraszam do Pekao I O/Gliwice :-)

    Eeeee.. Nie kopac lezacego. Ja wiem, ze takie byly, sa i ....
    Z drugiej strony kiedys po otwarciu Multibanku w Bydgoszczy, z ciekawosci
    poszedlem zobaczyc. Ponad 20 minut sam ogladalem sobie rozne foldery, ale
    nikt sie mna nie zainteresowal.... (tak szczerze mowiac, to dobrze, bo mnie
    diabli biora jak ktos jest nadgorliwy;)).

    > Lepiej porzyczać obecnie pieniądze niż trzymać je na koncie - przy podatku
    > 20% :-)

    Ja nigdzie nie pisalem, ze sam trzymam pieniadze w banku. Wydaje na
    bierzaco, ostatnio glownie na dom i samochod.

> [...]
    > występować o linie, brać karty kredytowe, zmieniać dane, ustanawiać
    > pełnomocników, że nie wspomnę o wszystkich operacjach na koncie - to jest

    Jak by tak mial zlecenia stale (takie jak w moim banku), to jeszcze dzis bym
    zlikwidowal (a raczej sadzac po postach na grupie - sprobowal zlikwidowac ;)
    konto w PekaoSA) i przeniosl sie do Multi.

    Naprawde, dla mnie osobiscie warto zaplacic te kilkanascie PLN miesiecznie
    za pasujace mi rozmieszczenie bankomatow (choc wcale nie idealne) oraz
    zlecenia stale.
    Howgh.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 38. Data: 2003-02-28 09:36:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > zlikwidowal (a raczej sadzac po postach na grupie - sprobowal zlikwidowac ;)
    > konto w PekaoSA) i przeniosl sie do Multi.

    Wystarczy zdefiniowac dwa przelewy (woda i prad) i raz w miesiacu (raz na dwa
    miesiace -prad) wpisac tylko kwote i date przyszla i po "klopocie" ;-)) Reszte
    przelewow pusic z automatu - zlecenie stale, PZ...
    Ps. predzej czy później i tak Cie to czeka -pkobp juz wprowadzilo oplaty za te
    zlecenia- wiec pewnie w pekao bedzie podobnie.

    > Naprawde, dla mnie osobiscie warto zaplacic te kilkanascie PLN miesiecznie
    > za pasujace mi rozmieszczenie bankomatow (choc wcale nie idealne) oraz
    > zlecenia stale.
    > Howgh.

    I dlatego dodatkowo korzystasz z mB ? ;-)))

    --
    Witek

  • 39. Data: 2003-02-28 10:12:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A można zapytać jak to robisz w PeKao S.A.?

    Ale o so chozi? ;)

    > W sumie to nieczytelne wyciągi i koszty były dla mnie przyczyną zamknięcia
    > konta.

    Wyciagi na pewno moglyby byc lepsze.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 40. Data: 2003-02-28 10:14:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tia, "przeksiegowanie rozne" i inne wspaniale opisane operacje :D
    > Sorry, ale nie mogłem sie powstrzymac ;))

    Szczerze?
    Nigdy nie mialem (albo nie zauwazylem ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl