  • 1. Data: 2012-12-27 12:51:10
    Temat: Jak najkorzystniej wymienić NOK na EUR?
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Proszę o porady :)

  • 2. Data: 2012-12-27 13:54:16
    Temat: Re: Jak najkorzystniej wymienić NOK na EUR?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 27/12/2012 11:51, Glaukon wrote:
    > Proszę o porady :)

    Szukaj moze w firmach norweskich - analogicznie do tych w UK.
    Wymiana na kilka popularnych walut za niewielka oplata - po dobrych
    kursach. A moze jakis przyzwoity kantor w Norwegii (nie piszesz gdzie
    jestes ;) ?

  • 3. Data: 2012-12-31 14:59:29
    Od: Marek <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 grudnia 2012 12:51:10 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
    > Proszę o porady :)

    Zależy jakie kwoty...
    Masz kilka serwisów płatności internetowych - które zrobią to za mniej niż
    kilka-kilkanaście EUR i dużo szybciej niż banki.
    W porównaniu do banków oszczędzisz 20-40 EUR przy przelewaniu przykładowej kwoty ok
    400EUR.

    Pytasz o najtańszy sposób -
    Otworzyć darmowe subkonto walutowe w EUR i z konta walutowego w NOK - przesłać przez
    taki serwis przelew...

    https://www.moneybookers.com/p2p/en/calculator/fees.
    pl
    Sending Amount:
    Transfer Fee: 3.68NOK - Norwegian Krone
    Total Payable: 10003.68NOK - Norwegian Krone
    Received amount : 1316.69EUR - Euro

    Tutaj są mniejsze koszty przewalutowania.
    Gdzieś widziałem jeszcze tańsze - w okolicach dosłownie kilkunastu koron...

  • 4. Data: 2012-12-31 15:13:32
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Sending Amount:
    > Transfer Fee: 3.68NOK - Norwegian Krone
    > Total Payable: 10003.68NOK - Norwegian Krone
    > Received amount : 1316.69EUR - Euro

    wymieniając dzisiaj w kantorze 10 003 NOK na PLN, a następnie PLN na EUR dostałbym
    1347 EUR

    na przykład: http://www.kantor-polres.pl/

  • 5. Data: 2012-12-31 15:45:40
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Marek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > Sending Amount:
    > Transfer Fee: 3.68NOK - Norwegian Krone
    > Total Payable: 10003.68NOK - Norwegian Krone

    w takich systemach zawsze wyjdzie drożej
    a tym bardziej w moneybookers, gdzie zawsze musi pośredniczyć waluta kraju

    moneybookers:
    Transfer Fee: 3.68NOK - Norwegian Krone
    Total Payable: 10007.36NOK - Norwegian Krone
    Received amount : 1318.00EUR - Euro

    paypal:
    NOK (1 NOK = 0,130306 EUR)
    faktycznie lepiej niż paypal