  • 1. Data: 2012-12-26 19:07:16
    Temat: Falszywy banknot dolarowy z banku
    Od: PJ <p...@n...noname>

    Zastanawiam sie nad przeprowadzeniem operacji gotowkowej, zeby
    zaoszczedzic na kosztach przelewu walutowego. Konkretnie, chcialbym
    wyplacic USD z Polbanku i wplacic do Aliora, ktory ma nizsza oplate za
    przelew.
    Moja glowna obawa dotyczy mozliwosci otrzymania falszywych banknotow w
    Polbanku. Wiem, ze maja tam procedure sprawdzania kazdej wplaty waluty
    przez odpowiednia jednostke banku, ale mimo to nie ufam im.
    Co sie stanie, jesli przy wplacie do Aliora okaze sie, ze ktorys z
    banknotow jest falszywy?

    Na marginesie, ktory nominal USD jest najrzadziej podrabiany? Planuje
    poprosic ich o wyplate w takim wlasnie nominale, zeby ograniczyc ryzyko.

  • 2. Data: 2012-12-26 19:28:51
    Temat: Re: Falszywy banknot dolarowy z banku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PJ wrote:
> [...]
    > przez odpowiednia jednostke banku, ale mimo to nie ufam im.
    > Co sie stanie, jesli przy wplacie do Aliora okaze sie, ze ktorys z

    Zostanie zatrzymany do ekspertyzy, a ty sie bedziesz tlumaczyl skad go masz.

    > Na marginesie, ktory nominal USD jest najrzadziej podrabiany? Planuje
    > poprosic ich o wyplate w takim wlasnie nominale, zeby ograniczyc ryzyko.

    a duzo tego masz?
    poporos o liste numerow banknotow.

  • 3. Data: 2012-12-27 22:35:04
    Od: PJ <p...@n...noname>

    On 26/12/2012 18:28, witek wrote:

    > Zostanie zatrzymany do ekspertyzy, a ty sie bedziesz tlumaczyl skad go
    > masz.

    > a duzo tego masz?
    > poporos o liste numerow banknotow.

    Dosc sporo, ale do walizki sie zmiesci.

    Biorac pod uwage kompletny brak etyki wsrod pracownikow bankow (moga
    doniesc kolezkom i napadna mnie zaraz po wyjsciu z banku) oraz ryzyko
    otrzymania falszywek, raczej jednak zdecyduje sie na przelew, chociaz
    kilkusetzlotowa oplata to naprawde rozboj w bialy dzien.

  • 4. Data: 2012-12-29 23:55:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" kbffl3$kr5$...@d...me

    > poporos o liste numerow banknotow.

    Wypłacą mu dobrymi, a on podrobi także numery. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-12-30 10:05:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 grudnia 2012 19:28:51 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > a duzo tego masz?
    >
    > poporos o liste numerow banknotow.

    Ty tak poważnie?

  • 6. Data: 2012-12-31 13:26:13
    Od: Marek <d...@g...com>

    W dniu środa, 26 grudnia 2012 19:07:16 UTC+1 użytkownik PJ napisał:
> [...]
    >

    > Na marginesie, ktory nominal USD jest najrzadziej podrabiany? Planuje
    >
    > poprosic ich o wyplate w takim wlasnie nominale, zeby ograniczyc ryzyko.

    Przelewy w Euro dużo tańsze...

    Ale przewalutowanie na Euro, a później Euro na dolary też się nie uśmiecha - banki
    cię "zjedzą" spreadem.