  • 1. Data: 2004-10-22 20:28:08
    Temat: Jak moge zapłącić w ksiegarni internetowej w USA ?
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    Witam

    Chce zamówić w USA pare książek w:

    1. Księgarni, która akceptuje tylko American Express, Visa i MasterCard

    2. Ksiegarni Amazon.com (nie wiem jeszcze czym tam się płaci)

    Mam konto SEZAM w BPH (od którego uciekam) i karte MAESTRO :DDD
    oraz eKonto w mBank-u bez karty (ale jest coś takiego jak eKarta)....

    Pytanie:

    Jak moge zapłacić za te ksiązki, bezpiecznie, pewnie i nie ponosząc dużych
    kosztów "dodatkowych" ???

    Czy eKarta MBANKu się do tego nadaje ??
    Jakiś inny sposób ?

    ( [raczej] niechce wyrabiać kart tylko, zeby kupić 3 ksiązki... )

    BTW. Jak jest z kartą VISA w MBanku - jakie koszty założenia / miesięczne
    ???

    TIA

    --
    Pozdrawiam, Jarocki

  • 2. Data: 2004-10-22 20:58:09
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    clbqh5$82l$...@n...onet.pl,
    Jarocki <j...@N...SPAM.op.pl>:

    > Jak moge zapłacić za te ksiązki, bezpiecznie, pewnie i nie ponosząc
    > dużych kosztów "dodatkowych" ???

    VE Inteligo, koszt 1,59zl.
    Rozliczana w USD, wiec korzystniej niz ekarta, no i tansza.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-10-22 21:00:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    RobertSA wrote:
    > clbqh5$82l$...@n...onet.pl,

    > VE Inteligo, koszt 1,59zl.

    Pierwsza nie jest za darmo? No i jeszcze "użytkowanie" 0,99 miesięcznie
    oraz stówa na koncie, żeby za nie płacić.

    > Rozliczana w USD, wiec korzystniej niz ekarta, no i tansza.

    Pełna zgoda.

  • 4. Data: 2004-10-22 21:02:39
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
    > VE Inteligo, koszt 1,59zl.
    > Rozliczana w USD, wiec korzystniej niz ekarta, no i tansza.

    Można prosić o pare szczegółów?

    To znaczy, zę w banku Inteligo moge zapłącić ??

    CZy:

    Mam założyc konto w Inteligo i wykupić VE (Visa Electron ?) ??
    ( troche problematyczne ! Mam już konto w mBanku ! [i BPH] )

  • 5. Data: 2004-10-22 21:05:08
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Mam założyc konto w Inteligo i wykupić VE (Visa Electron ?) ??
    > ( troche problematyczne ! Mam już konto w mBanku ! [i BPH] )

    A czy 25zl rocznie za eKarte w mBanku to dla Ciebie duzo?
    Na pewno wygodniej (i szybciej) jest zamowic karte niz zalozyc trzecie konto
    bankowe i dopiero wtedy zamowic karte

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 6. Data: 2004-10-22 21:05:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    www.inteligo.pl

    > CZy:
    >
    > Mam założyc konto w Inteligo i wykupić VE (Visa Electron ?) ??
    > ( troche problematyczne !

    Tak, ale dlaczego "problematyczne" ? Konto jest ok - a zwłaszcza karta
    (tania VE z opcją płacenia w necie i dająca dostęp do bankomatów PKO BP,
    których jest mnóstwo)

    >Mam już konto w mBanku ! [i BPH] )

    Zamknij BPH, otówrz Inteligo. Taniej i bardziej funkcjonalnie.

  • 7. Data: 2004-10-22 21:07:38
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Zamknij BPH, otówrz Inteligo.

    Ale w odwrotnej kolejnosci ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 8. Data: 2004-10-22 21:09:53
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/22/2004 11:00 PM, Użytkownik Glenn napisał :

    > Pierwsza nie jest za darmo? No i jeszcze "użytkowanie" 0,99 miesięcznie
    > oraz stówa na koncie, żeby za nie płacić.

    Jest darmo. Co do stówy, to rozumiem, że piszesz o opłacie za
    prowadzenie konta, bo opłata za kartę 0,99/mies. jest niezależna od salda.

    > Pełna zgoda.

    Że tańsza, to się zgodzę, ale nie mam aż takiej pewności co do
    rozliczeń. Wprawdzie faktycznie rozliczana w USD, ale kursy stosowane
    przez Inteligo chyba nie należą do najkorzystniejszych. Było o tym
    kiedyś na grupie, ale właściwie to już weekend i nie chce mi się szukać.

    POZDR.

    --
    Mówi się, że pierwszy milion dolarów można tylko ukraść, a potem... nie
    zmienia się skutecznej metody

  • 9. Data: 2004-10-22 21:11:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na pewno wygodniej (i szybciej) jest zamowic karte niz zalozyc
    > trzecie konto bankowe i dopiero wtedy zamowic karte

    Oj chyba nie :-) Nie wiem, czy mbank "wyrobi" ekartę w tydzień. A Inteligo w
    tydzień otworzyc można - no i rozliczenia przez USD, no i skoro "nie widac
    róznicy to poco przepłacać" ;-) ?

  • 10. Data: 2004-10-22 21:21:32
    Od: witek <w...@w...gazeta.pl.invalid>

    Jarocki wrote:
    > Witam
    >
    > Chce zamówić w USA pare książek w:
    >
    > 1. Księgarni, która akceptuje tylko American Express, Visa i MasterCard

    Doczytaj na stronie, czy przypadkiem nie akcptuje tylko amerykanskich kart.

    > 2. Ksiegarni Amazon.com (nie wiem jeszcze czym tam się płaci)
    >

    > Czy eKarta MBANKu się do tego nadaje ??

    nadaje. z zastrzeżeniem jak powyżej

    > BTW. Jak jest z kartą VISA w MBanku - jakie koszty założenia / miesięczne

    25 zł na rok. (chyba, pisze z glowy, nie używałem od roku).