  • 41. Data: 2002-08-30 11:08:27
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 10:56:36 +0200), "Janek"
    <j...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >No cóż. Maestro Prepaid oprócz swojej podstawowej funkcji jest idealnym
    >rozwiązaniem dla posiadaczy np. konta w mbanku, którzy mają wokół siebie
    >bankomaty BSK, czyli głównie dla mieszkańców Śląska.
    >Euronety i BSK to już ogromna siec bankomatów na Śląsku.

    Niby tak, ale trzeba albo dzień wcześniej wiedzieć, że się korzysta z
    ING i przelać albo trzymać kasę na koncie o 0%...

    >Dokładając do nich
    >PKO BP i Pekao SA niewiele innych się tu znajdzie.

    BZWBK ma sporo.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 42. Data: 2002-08-30 11:24:39
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Jak już ktoś powiedział, prawdziwy ,,prepajd'' oznaczałby kartę
    > naładowaną (jak karta telefoniczna), a nie związaną z rachunkiem.

    Nieprawda. Nie ma (a przynajmniej mam nadzieje, ze nie ma:-) takiej
    organizacji na swiecie, ktora puscilaby wszystko "na żywioł" i jako jedyna
    kontrole stanu uzywalaby karty.
    Nawet Twoje prepaidy telefoniczne lada dzien zmienia sie na centralny system
    z karta chipowa jedynie jako urzadzeniem identyfikujacym klienta. Zreszta
    prepaidy komorkowe dzialaja tak od poczatku.

    Pzdr,

    M.

  • 43. Data: 2002-08-30 11:52:46
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Niby tak, ale trzeba albo dzień wcześniej wiedzieć, że się korzysta z
    > ING i przelać albo trzymać kasę na koncie o 0%...

    A jakiż to problem?. O jakich stratach kwotowo mówimy?
    Ile to razy posiadaczowi VE mbank potrzeba więcej niż 1000 zł ??
    Na taką okoliczność MEPP jest w sam raz.

  • 44. Data: 2002-08-30 12:01:04
    Od: j...@g...pl

    > Wystarczy, że zapiszesz datę, godzinę i nazwisko rozmówcy z banku.

    Dokładnie.!
    Rok temu to samo usłaszałem z mLini na temat wznowienia kart dla pełnomocnika.
    Jakież było moje zdziwienia gdy z rachunku potrącono 15,- pln.
    Chcać zgłosić reklamację miałem właśnie podać kiedy, o której godzinie mLinia
    powiedziała tak jak powiedziała. Odpuściłem no bo kto przy zdrowych zmysłach
    notuje takie rzeczy.

    Teraz, nauczony doświadczeniem, zadzwoniłem - zrezygnowałem z karty do eMaxa.

    Ech, co za czsy ...

    J.

  • 45. Data: 2002-08-30 12:53:45
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tristan Alder napisał(a):
    > Jednak używając chwytliwych haseł, modnych w pewnych kręgach, ING
    > usiłuje przekonać publikę, że wprowadza coś nowego. Bo i czemu
    > ,,prepaid'' Maestro a nie eKonto w mBanku?
    >
    > -- Karta w mBanku za darmo, w ING płatna
    > -- karta mBanku działa za granicą
    > -- prowadzenie rachunku tak samo za darmo
    > -- rachunek w mBanku o niebo funkcjonalniejszy
    >
    > Faktycznie jedyny plus tego ,,prepajda'' to brak limitu 1000zł/dzień.
    inne darmowe bankomaty
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 46. Data: 2002-08-30 13:20:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 13:52:46 +0200), "Janek"
    <j...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >A jakiż to problem?. O jakich stratach kwotowo mówimy?
    >Ile to razy posiadaczowi VE mbank potrzeba więcej niż 1000 zł ??
    >Na taką okoliczność MEPP jest w sam raz.

    Tak, ale musisz dzień wcześniej wiedzieć, że potrzebujesz taką kasę...

  • 47. Data: 2002-08-30 13:37:33
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Tak, ale musisz dzień wcześniej wiedzieć, że potrzebujesz taką kasę...

    Zgadza sie. Ja wiem zawsze.
    Jak nie wiem, ratuję się inaczej.

  • 48. Data: 2002-08-30 14:52:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Aug 2002 00:17:33 +0200, w <akji2a$qc6$1@news.tpi.pl>, "Jerry"
    <j...@i...pl> napisał(-a):

    > Wystarczy że wyrobisz sobie tak? kartę i wpłacisz pieni?dze na jej
    > rachunek. Od tego momentu możesz wypłacać w bankomacie lub wydawać poprzez
    > transakcje bezgotówkowe tak długo, aż wydasz wszystkie pieni?dze jakie
    > wpłaciłe?. Możesz oczywi?cie w trakcie dokonywać dopłat. Dopłaty mog? być
    > wielokrotne i w różnych wysoko?ciach.

    To jak jest przewaga tejże karty nad np. e-Kontem z mBanku (VISA) czy
    LGNetem (Maestro)?

  • 49. Data: 2002-08-30 15:14:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 16:52:41 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >To jak jest przewaga tejże karty nad np. e-Kontem z mBanku (VISA) czy
    >LGNetem (Maestro)?

    Przewagi nie ma całościowo, ale ma dwa punkty dające jej rację bytu:
    a) Brak limitu wypłaty
    b) Dodatkowo inne bankomaty, co np. dla mieszkańców Wisły, gdzie jest
    ING, a nie ma Euronetu ma znaczenie.

  • 50. Data: 2002-08-30 20:37:46
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ech, co za czsy ...

    O tempora! O mores! - tak za czasów mojego dziadka mawiano. W wolnym
    tłumaczeniu: h.... im w d.... Nie, żebym był wulgarny, cytuję za nowo
    nabytym słownikiem.

    Pzdr: Dogbert