  • 51. Data: 2002-08-30 20:43:51
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mawiano. W wolnym
    > tłumaczeniu: h.... im w d.... Nie, żebym był wulgarny, cytuję za nowo
    > nabytym słownikiem.

    a nie przez "ch" ???

  • 52. Data: 2002-08-30 20:53:49
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > No więc właśnie. Róznice, poza marketingowym zagraniem są znikome.

    Jeżeli dobrze rozumiem chodzi o różnicę pomiędzy kartą mB a
    przedpłaconą? Jeżeli tak, to różnica nie jest czysto marketingowa. O ile
    prepaida nikt raczej nie będzie "podskubywał" (mnie akurat na 15 zł, nie
    chodzi o sumę, ale o zasadę) to kartę podwieszoną do pełnoprawnego konta
    - a i owszem. Ostatnimi czasy banki "skubnęły" mnie na takich zmianach
    (włączenie ubezpieczenia, wprowadzenie opłaty od wypłat z bankomatu,
    wprowadzenie opłaty od wpłat i wypłat gotówki w oddziale, opłata za
    wysyłkę wyciągów, zmiana opłaty za prowadzenie, etc.) na kilka stówek
    rocznie - to juz nie marketing a zwykła hucpa - trudno bowiem co chwila
    sprawdzać w sieci lub zadawać pytanie w oddziale, "czy nie uległy
    zmianie opłaty i prowizje?"

    Pzdr: Dogbert

  • 53. Data: 2002-08-30 21:28:11
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > a nie przez "ch" ???

    Tak jest z zapisie literackim, dla inteligentów. Wersja użytkowa,
    naścienna - stosowana bywa zwykle w skróconej, pomimo, że niepoprawnej
    formie ;-)

    Pzdr: Dogbert

  • 54. Data: 2002-08-30 22:11:18
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jest z zapisie literackim, dla inteligentów. Wersja użytkowa,
    > naścienna - stosowana bywa zwykle w skróconej, pomimo, że niepoprawnej

    3 litery przez U.
    Jak się napręży to dobrze wykona swoje zadanie -co to ???? ŁUK ??? :-)

    I komu to przeszkadzało.????????
    Bardziej skomplikować nie szło??? dodać C i wymienić U na Ó???

  • 55. Data: 2002-09-01 12:03:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A z Euronetu nie korzystałeś? Tranfery komórkowo pod bankomatem na ekonto?

    Nie. Po prostu nie uzywam kart mBanku (popatrz - mozliwe ;)
    Ani do placenia ani do wyplacania. Do tego mam Fortisa lub BZWBK pod domem.

  • 56. Data: 2002-09-01 22:31:02
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    01 Sep 02 14:03, AMRA pisal do All:

    A> Nie. Po prostu nie uzywam kart mBanku (popatrz - mozliwe ;)

    Wiem, że możliwe, - bo też (prawie) nie używam :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-