  • 11. Data: 2010-02-19 20:23:02
    Temat: Re: Jak dziala token
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Grzexs wrote:

    > Mam token wydany w zeszłym roku. Jest na nim data przydatności do
    > spożycia - 2014-05-31. Diabli wiedzą, ile przeleżał w magazynie.

    Hmmm... ja mam bez daty przydatności,
    a używam go już chyba z dziesięć lat.

  • 12. Data: 2010-02-19 20:54:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-19 17:15, MarcinF pisze:

    > nie dosc ze piszesz bzdury

    Mój świat legł w gruzach. Ty tak na poważnie ? Bank nie ma
    szklanej kuli ? To jak wyjaśnisz, że jednak wie co mam na
    tokenie wyświetlone, jaki mam pin na karcie, i ile pieniędzy mam
    na koncie , skoro te wszystkie dane są poufne ...
    6008

  • 13. Data: 2010-02-20 09:10:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 17:15:08 +0100, MarcinF napisał(a):

    > nie dosc ze piszesz bzdury to odsylasz do googla ktory potem te bzdury
    > pokaze, moze lepiej sie powstrzymac i zrobic w tym czasie cos co ma sens

    Rafał po prostu w ten nieco "literacki" sposób chciał powiedzieć, że są
    różne i działające na różnych zasadach rodzaje tokenów. Więc byłoby
    lepiej gdyby autor pierwszego postu podał np. tokenem jakiego producenta
    lub jakiego banku jest zainteresowany.

  • 14. Data: 2010-02-20 10:30:46
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Imiennika pisze:
    > Jak dziala token ? skad bank wie jaki numer sie w tokenie wyswietlil ?

    U TOKEN to Me? ;)

  • 15. Data: 2010-02-20 10:36:33
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 09:10:30 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > lepiej gdyby autor pierwszego postu podał np. tokenem jakiego producenta
    > lub jakiego banku jest zainteresowany.

    ja jestem zainteresowany tokenem w komórce PekaoSA

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

  • 16. Data: 2010-02-20 11:06:26
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 20 lut 2010 o 11:36 GMT, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > ja jestem zainteresowany tokenem w komórce PekaoSA

    I jak dzial schemat korzystania z niego? musisz do niego cos wpisywac?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 17. Data: 2010-02-20 13:25:58
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-20 11:36, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > ja jestem zainteresowany tokenem w komórce PekaoSA

    Tu jest opis Eurobankowego, napisany przez producenta.
    A ten z pekao dziala na podbnej zasadzie:

    http://wheel.pl/products/cerb/

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 18. Data: 2010-02-20 20:36:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Jak dziala token ? skad bank wie jaki numer sie w tokenie wyswietlil ?

    Bank najprawdopodobniej nie wiem, co pokjazuje token, tylko wylicza, czy
    podaną przez użytkownika liczbę mógł wygenerować jego token.

  • 19. Data: 2010-02-21 00:44:01
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > I jak dzial schemat korzystania z niego? musisz do niego cos wpisywac?
    Tak, cztery ostatnie cyfry rachunku odbiorcy + liczbę wyświetloną przez
    formularz na stronie banku.
    Tu masz dokładny opis:
    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/28/36/9/P1K090a4
    5bf1a03ea21f28369,BINFILE,PL,1,0,0.pdf

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 20. Data: 2010-02-21 01:21:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 21 lut 2010 o 01:44 GMT, Mark napisał(a):

    > Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak, cztery ostatnie cyfry rachunku odbiorcy + liczbę wyświetloną przez
> [...]

    Tokeny wykorzystuja po prostu pewien algorytm generowania kodow, ktory na
    wejsciu przyjmuje wlasnie cos co trzeba wpisac, w eurobanku tylko liczba z
    ekranu, w pko jeszcze dodatkow 4 cyfry rachunku, dodatkowo tokeny z zegarem
    pobieraja czas, a np. token eurobankowy licznik wygenerowanych hasel...

    wykorzystujac algorytm i dane wejsciowe, token generuje kod, po wpisaniu go
    na stronie, server sprawdza tym samym algorytmem i tymi samymi danymi
    wejsciowymi, czy kod sie zgdza...

    Pozdrawiam
    Brzezi