  • 11. Data: 2006-05-18 13:45:28
    Temat: Re: Jak długo załatwianie kredytu hipotecznego?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    badzio napisał(a):
    > Albo zlozyc rownoczesnie papiery w kilku bankach.

    Ale to jest pewien problem, bo w Kredyt Banku chcą wyceny mieszkania, a
    to jest chyba z 1000zł.

    Możecie polecić jakieś banki do składania wniosku równolegle z mBankiem
    (kredyt >200.000zł, 30 lat, najlepiej we frankach)? Bo czeka mnie to
    chyba niedługo... :)

  • 12. Data: 2006-05-18 14:04:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek Popławski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale to jest pewien problem, bo w Kredyt Banku chcą wyceny mieszkania, a
    > to jest chyba z 1000zł.
    ING, Millenium, WBK, BGZ - wycena jest za friko (albo inaczej - placi za
    nia bank)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2006-05-18 14:43:19
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    badzio napisał(a):
    > ING, Millenium, WBK, BGZ - wycena jest za friko (albo inaczej - placi za

    Niewiele wiem o tych bankach.
    Czy WBK to inaczej Bank Zachodni?
    Czy ING daje kredyty we frankach?

  • 14. Data: 2006-05-18 14:49:30
    Od: Kisia <k...@w...pl>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Czy WBK to inaczej Bank Zachodni?

    Tak.

    > Czy ING daje kredyty we frankach?

    Nie.

  • 15. Data: 2006-05-18 14:55:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek Popławski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Niewiele wiem o tych bankach.
    > Czy WBK to inaczej Bank Zachodni?
    Tak
    > Czy ING daje kredyty we frankach?
    IHMO nie. Ale WBK tak... bgz i millenium tez. do tego jeszcze multi i
    mbank. a no i jescze nordea daje kredyty we frankach i jesli dorbze
    kojarze to wycene biora na siebie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 16. Data: 2006-05-18 16:19:47
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Tak
    > IHMO nie. Ale WBK tak... bgz i millenium tez. do tego jeszcze multi i
    > mbank. a no i jescze nordea daje kredyty we frankach i jesli dorbze
    > kojarze to wycene biora na siebie.

    BZ WBK nie ma oferty w CHF.

    Nordea daje kredyty w CHF, a wycena jest potrzebna dla kredytów budowlanych
    oraz dla mieszkaniowych pow.300t PLN.

  • 17. Data: 2006-05-18 16:46:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:
    [...]

    > BZ WBK nie ma oferty w CHF.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11382
    KJ

  • 18. Data: 2006-05-18 19:08:43
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11382

    hmm, stoi jak byk
    a mnie powiedziano, ze nie praktykuja w walucie, co najwyzej w eur

  • 19. Data: 2006-05-19 06:19:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 18 May 2006 21:08:43 +0200,
    osoba podpisana: Bartek <a...@t...pl>
    napisała:

    > hmm, stoi jak byk
    > a mnie powiedziano, ze nie praktykuja w walucie, co najwyzej w eur
    Bo chyba nie praktykują (tzn ta oferta jest taka sobie), ale jak ktoś
    będzie chciał to dadzą :-)
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.