  • 1. Data: 2006-05-16 07:29:09
    Temat: Jak długo załatwianie kredytu hipotecznego?
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam!

    Chciałbym zapytać szanownych grupowiczów jak długo trwa (trwało, jeśli ktoś ma
    to już za sobą) załatwienie kredytu od strony banku (czyli dokumenty złożone,
    itp.)?

    Kredyt załatwiam przez OpenFinance w mBaknu i już czekam drugi miesiąc! Czy to
    normalne????

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-05-16 07:44:43
    Temat: Re: Jak długo załatwianie kredytu hipotecznego?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Grzegorz porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > itp.)?
    > Kredyt załatwiam przez OpenFinance w mBaknu i już czekam drugi miesiąc! Czy to
    mBank i Multi maja ponoc ostatnio duzo wnioskow... jak sie pytalem 2tyg
    temu, to mi powiedziano ze czas rozpatrywania to co najmniej 4tyg
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-05-16 07:46:58
    Temat: Re: Jak dlugo zalatwianie kredytu hipotecznego?
    Od: "Kruul" <k...@g...com>

    Witam,

    To zalezy oczywiscie od banku i typu kredytowanej nieruchomosci.

    Polecam to forum:
    http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=624 - kopalnia wiedzy dla
    przyszlych i obecnych kredytobiorcow :)

    Sporo zlego napisano o tempie pracy mBanku, i niestety takie sa fakty.
    Mnie tez doradca z OF polecal mBank, ale poniewaz mialem niecaly
    miesiac na wziecie kredytu, odpuscilem sobie mimo dobrych warunkow
    (promocja z Ladnym Domem). Poza tym sa opoznienia moga wynikac z duzej
    promocji w mBanku dotyczaca refinansowania...

    Dla porownania zlozylem sam (bez posrednika) wnioski w Multibanku i
    DomBanku.

    DomBank - 2,67% CHF, 100%LTV, CHF decyzja w 5 dni
    Multibank - 2,55% CHF, 110% LTV decyzja w 7 dni, w osmym podpisanie
    umowy

    Nieruchomosc to mieszkanie z rynku wtornego, kredyt >200 tys.

    Takze generalnie dwa miesiace czekania to jest IMO zdrowe przegiecie

    pzdr
    kruul

  • 4. Data: 2006-05-16 07:53:05
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złożone,
    > itp.)?
    >
    > Kredyt załatwiam przez OpenFinance w mBaknu i już czekam drugi miesiąc!

    Witaj

    Jeśli chodzi o mBank i Open Finance to niestety normalne. Jeszcze trochę
    poczekasz, standard to równe 2 miesiące
    W bankach różnie bywa... czasem udaje się załatwić wszystko w 10 dni, czasem
    jak w przypadku mBanku czeka się znacznie dłużej.

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 5. Data: 2006-05-16 20:56:00
    Od: "Olaf" <o...@1...pl>

    Cześć,

    Ja czekam juz 1,5 miesiąca na decyzje mBanku i w koncu postanowiłem złożyć
    wnosek gdzie indziej. mBank to żenada.

    pozdrawiam, Olaf

  • 6. Data: 2006-05-17 05:53:28
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > mBank i Multi maja ponoc ostatnio duzo wnioskow... jak sie pytalem 2tyg
    > temu, to mi powiedziano ze czas rozpatrywania to co najmniej 4tyg

    A czy to może być wytłumaczenie? Jak się robi pewną akcję, to trzeba
    przewidywać skutki, a poza tym tylu młodych nie ma pracy....Można temu
    zaradzić. Ale tak się dzieje, jak ktoś jest nastawiony na szybki zysk.

    --
    Grzegorz

  • 7. Data: 2006-05-18 11:16:19
    Od: "emilw" <e...@g...com>

    A te 2,55% w Multibanku, to jest oprocentowanie wpisane w umowe, czy
    tyle Ci wychodzi z dodania Libor + marza banku? Jesli to ostatnie - to
    jaka jest to marza?

    Dzieki za info

  • 8. Data: 2006-05-18 12:25:49
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    KrzysiekRR napisał(a):
    > Jeśli chodzi o mBank i Open Finance to niestety normalne. Jeszcze trochę
    > poczekasz, standard to równe 2 miesiące

    Z tego co piszecie wynika, że naprawdę zawsze się czeka około 2 miesięcy.
    A co z przypadkiem, gdy po tych 2 miesiącach okaże się, że decyzja jest
    odmowna????
    Wtedy trzeba czekać kolejny miesiąc na drugi bank?

  • 9. Data: 2006-05-18 12:28:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Popławski wrote:

> [...]
    > odmowna????
    > Wtedy trzeba czekać kolejny miesiąc na drugi bank?
    Trzeba składać równolegle w 2-3
    KJ

  • 10. Data: 2006-05-18 12:46:51
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek Popławski porozsypywal nastepujace haczki:
    > A co z przypadkiem, gdy po tych 2 miesiącach okaże się, że decyzja jest
    > odmowna????
    > Wtedy trzeba czekać kolejny miesiąc na drugi bank?
    Albo zlozyc rownoczesnie papiery w kilku bankach.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl