  • 1. Data: 2006-05-16 07:43:01
    Temat: Doładowanie prepaida z konta BPH
    Od: "ss" <s...@...pl>

    Czy ktoś próbował reklamować doładowanie komórki z konta w BPH ??

    Czy jest szansa anulować doładowanie komórki przez internet /podpisane przez
    mnie/ - miałem problemy z netem, a w historii operacji nie pojawiła się
    informacja o zrealizowaniu przelewu i wysłałem doładowanie ponownie??

    Stef

  • 2. Data: 2006-05-16 15:47:22
    Temat: Re: Doładowanie prepaida z konta BPH
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Czy jest szansa anulować doładowanie komórki przez internet /podpisane
    > przez mnie/ - miałem problemy z netem, a w historii operacji nie pojawiła
    > się informacja o zrealizowaniu przelewu i wysłałem doładowanie ponownie??

    Reklamuj poprzez "zgłaszanie problemów".
    Ale nie wiem czy osiągniesz zamierzony rezultat

    Darek

  • 3. Data: 2006-05-16 21:09:29
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 16 May 2006 17:47:22 +0200, Darek napisal/a:

    > Reklamuj poprzez "zgłaszanie problemów". Ale nie wiem czy osiągniesz
    > zamierzony rezultat
    w BZWBK (podwójne doładowanie przez sms) kiedyś zwrócili "nadpłatę"

    --
    Krzysztof Lerski