  • 1. Data: 2006-05-15 18:43:17
    Temat: poręczenie - czy jest umieszczane w jakims rejestrze ?
    Od: " kamil" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    czy udzielone poręczenie jest wpisywane do jakiegoś rejestru długów/BIKu lub
    czegos podobnego ?

    chodzi mi o to czy mozna sciemnic bankowi ze sie nie ma poreczenia ?

    K.

  • 2. Data: 2006-05-15 22:42:41
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Jest umieszczane w BIKu i widac Cie jako poreczyciela/gwaranta. No
    chyba, ze bank w którym jestes poreczycielem nie wspólpracuje z
    BIKiem, ale to juz odosobnione przypadki.

  • 3. Data: 2006-05-16 07:11:01
    Od: " Kamil" <k...@g...pl>

    d_v_d <d...@v...pl> napisał(a):

    > Jest umieszczane w BIKu i widac Cie jako poreczyciela/gwaranta. No
    > chyba, ze bank w kt=F3rym jestes poreczycielem nie wsp=F3lpracuje z
    > BIKiem, ale to juz odosobnione przypadki.

    a czy jest gdzies lista instytucji ktore z BIK wspolpracuja ?

    ew. czy istnieje mozliwosc dla mnie, jako osoby prywatnej sprawdzenia co
    znajduje sie o moich zobowiazaniach w BIK ? ile by to kosztowalo i jak dlugo
    to trwa ?

    K.

  • 4. Data: 2006-05-16 07:42:05
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik " Kamil" <k...@g...pl> napisał

    > ew. czy istnieje mozliwosc dla mnie, jako osoby prywatnej sprawdzenia co
    > znajduje sie o moich zobowiazaniach w BIK ? ile by to kosztowalo i jak
    > dlugo
    > to trwa ?

    Oczywiscie mozesz wyslac wniosek do BIK-u i do 2 tyg. dostaniesz
    koperte z ksiazeczka - tam bedzie cala Twoja historia
    (w teorii cala, bo na przyklad Lukasa, BPH i dajmy na to AIGO
    mozesz tam nie znalezc). Jesli robisz to po raz pierwszy to nic nie placisz.
    Wniosek mozesz pobrac z internetu.

    Neko

  • 5. Data: 2006-05-16 08:24:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Neko napisał(a):

    > (w teorii cala, bo na przyklad Lukasa, BPH i dajmy na to AIGO
    > mozesz tam nie znalezc). Jesli robisz to po raz pierwszy to nic nie placisz.

    Możesz znaleźć ... Już nie pamiętam, czy KK Lukasa czy limit w
    koncie Lukasa widziałem na BIKowym "papierku".

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum