  • Data: 2005-03-02 07:22:04
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "gg" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d03nv5$6rt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chyba nie chodziłeś jeszcze do żadnej szkoły. Ale zaczniej się choć
    > uczyć
    > czytać ;)

    Ty za to myślisz, że zjadłeś już wszystkie rozumy. Moje gratulacje. Ale
    nie ciesz się tak bardzo bo może coś Ci się tylko wydaje...

    > Bo wiesz, później nie będziesz wiedział co podpisujesz.
    > A kara za przekroczony limit i opóźnienie w spłacie karty raczej nie są
    > pisane atramentem sympatycznym i to czcionką czwórką między wierszami.

    Jeseś mocny w buzi ale to niczego nie dowodzi.
    Nieraz sprawy losowe spowodują że spłata nie dojdzie w terminie do banku.
    I znajomość regulaminu na pamięć nic Ci tu nie da choćbyś go recytował
    dyrektorowi banku stojąc na głowie.

    > Mogą coś mieć czasem trochę taniej,

    Jak chcą taniej to na pewno znajdą to bez KK. Zauważ że rabaty przy
    płaceniu KK są w tych droższych sklepach.

    > czasem szybciej.

    Co jest szybszego w płaceniu KK zamiast plaskatym electronem? Wiem wiem
    autoryzacja. Trudno, godzę się na te 15s więcej czekania przy płaceniu
    electronem.

    > Wręcz przeciwnie. Co prawda zyski nie sa wielkie, ale bez problemu można
    > je
    > osiągnąć.

    Powiedz to Tomaszowi (autorowi tego wątku) który wtopił już ca 100zł. :P

    > Patrz! Coś sensownego udało Ci się napisać ;)

    Szkoda, że tylko to zrozumiałeś. Spróbuj przeczytać mój post kilka razy
    może w końcu załapiesz o co tu chodzi. A jak nie wiesz o co, to podpowiem,
    że zwykle o kase.

    --
    pozdrawiam
    P.