eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak Getin Bank ma klienta w odbycie › Re: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
  • Received: by 10.49.76.65 with SMTP id i1mr3939428qew.24.1353487831332; Wed, 21 Nov
    2012 00:50:31 -0800 (PST)
    MIME-Version: 1.0
    Received: by 10.49.76.65 with SMTP id i1mr3939428qew.24.1353487831332; Wed, 21 Nov
    2012 00:50:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.a
    ms.xsnews.nl!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH
    !nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!border3
    .nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!border4.nntp.dca.giganews.
    com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!kr7no6502539pbb.0!news-out.
    google.com!s9ni3297pbb.0!nntp.google.com!kt20no6330832pbb.1!postnews.google.com
    !n5g2000vbk.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 21 Nov 2012 00:50:31 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n5g2000vbk.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <f...@g...com>
    <50ac8bd3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101
    Firefox/16.0,gzip(gfe)
    Message-ID: <6...@n...googlegroups.com>
    Subject: Re: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Wed, 21 Nov 2012 08:50:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 14
    X-Received-Bytes: 2016
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583028
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Lis, 09:07, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić?
    >
    > zadac zwrotu pieniedzy Bo skoro nie ma odpowiedzi po takim czasie Tzn ze
    > reklamacja zostala rozpatrzona na korzysc klienta

    Nic bardziej mylnego! To tylko oznacza, że bank złamał prawo, a w
    przypadku tego banku jest to norma.

    W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http://
    www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4) i jednocześnie złożyć skargę na bank
    do KNF (https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumen
    ta/pomoc/
    skarga_na_bank.jsp).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1