eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak Getin Bank ma klienta w odbycie › Re: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
  • Data: 2012-11-22 09:49:32
    Temat: Re: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 21 listopada 2012 09:50:31 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:

    > W takiej sytuacji należy sprawę skierować do Arbitra Bankowego (http://
    > www.zbp.pl/site.php?s=MDAwODU4) i jednocześnie złożyć skargę na bank
    > do KNF (https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumen
    ta/pomoc/
    > skarga_na_bank.jsp).

    Składając skargę/reklamację do tych instytucji będę musiała podać, czego oczekuję od
    banku (oczekuję zwrotu niesłusznie pobranej opłaty).

    A czy mogę takze żądać zwrotu kosztów związanych z powyższą skargą? Np. jesli będę
    musiała wnieść opłatę to czy mogę oczekiwać i prosić, by bank zwrócił mi te koszty? I
    czy te instytucje (KNF, Arbiter) mogą nakazać, by bank zwrócił mi te kwoty?


    Jesli związane z tym będą opłaty za wniesioną skargę/reklamację, to czy mogę wraz z ż

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1