  • 1. Data: 2005-06-18 19:16:42
    Temat: Jak BEZPIECZNIE zapłacić za towar na eBay.com i OTRZYMAC GO !!! Pomóżcie Drodzy Państwo !!!
    Od: "Marta Sargowicka" <m...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów !!!

    Jestem studentką i potrzebuje na studia AutoCADa.
    Kupiłam więc na eBay.com AutoCAD 2005 LT (korzystałam
    z konta eBay.pl mojego kuzyna).

    Wygrałam aukcję i po tym doszły do mnie dwa e-maile od
    innych użytkowników, którzy kupili u tej samej osoby
    software i jeszcze go nie dostali (a minęły 2 tygodnie).
    Tak więc sprzedawca może być potencjalnym oszustem...

    Oto link do aukcji:

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7
    163876279

    Nie chciałabym stracić prawie 300 $ (!!!) dlatego mam
    pytania:

    Jak bezpiecznie zapłacić facetowi za towar ? (i tak
    żebym otrzymała ten towar ! Może ESCROW ? )

    Czy jest możliwość kupna za pobraniem ?

    Pomóżcie drodzy grupowicze !

    Sprzedawca nazywa się p_o_d_u_n_k ( 1 ) i ma tylko jeden komentarz
    (kupił hub usb za 2.99$ :) )

    Oto link do aukcji:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7
    163876279

    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta Sargowicka
    Siedlce

  • 2. Data: 2005-06-18 19:30:45
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak bezpiecznie zapłacić facetowi za towar ? (i tak
    > żebym otrzymała ten towar ! Może ESCROW ? )

    Przeczytaj dokladnie tą stronę z aukcją ... bo jak dla mnie to do PL on
    tego nie sprzeda.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-18 19:48:06
    Od: m...@o...pl

    > Przeczytaj dokladnie tą stronę z aukcją ... bo jak dla mnie to do PL on
    > tego nie sprzeda.

    Pytałam o to przed licytowaniem !
    Zgodził się wysłać
    do Polski !!!

    Pozdr.

    Marta S.

  • 4. Data: 2005-06-18 19:50:27
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Jestem studentk? i potrzebuje na studia AutoCADa.
    >Kupiłam więc na eBay.com AutoCAD 2005 LT (korzystałam
    >z konta eBay.pl mojego kuzyna).

    Z ciekawosci: nie mozna dostac wersji edukcyjnej?

> [...]
    >
    >http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=
    7163876279

    >Nie chciałabym stracić prawie 300 $ (!!!) dlatego mam

    Bez obrazy, ale juz wiem czemu merketingowcy z ebay.pl mowili o
    edukowaniu uzytkownikow.
    O takich rzeczach mysli sie _przed_ zalicytowaniem.
    Dla mnie fakt, ze ktos sprzedaje cos za polowe tego co inni juz jest
    podejzany. A jak robi to nowy uzytkownik, z 1 komentarzem za jakas
    pierdolem stawia krzyzyk.

    >Jak bezpiecznie zapłacić facetowi za towar ? (i tak
    >żebym otrzymała ten towar ! Może ESCROW ? )
    escrow.com, wiecej informacji w archiwum, ale sprzedawca musi sie na
    to zgodzic.

    >Czy jest możliwo?ć kupna za pobraniem ?
    Nie.

    Pzdr.
    Lack

  • 5. Data: 2005-06-18 20:05:11
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Pytałam o to przed licytowaniem !
    > Zgodził się wysłać
    > do Polski !!!

    Szczerze mowiac ... jesli to gosc z USA i nie napisal tego na stronie z
    aukcja to moze sie wypiac.

    W mojej szafie lezy radio CB kupione u podobnego cwaniaczka. Niby
    sprawne i cudowne za jedyne 10$, a przyszlo uszkodzone i bez mikrofonu.
    I co .. nie oplaca sie nawet wysłać wezwania do zwrotu kasy, ani wysyłać
    radia z powrotem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-06-19 06:57:46
    Od: zet <z...@z...pl>

    Autocad jest za darmo na DC++
    a kody instalacyjne na
    http://crackspider.net/search.shtml?q=autocad&x=0&y=
    0

  • 7. Data: 2005-06-19 11:11:54
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    Moim zdaniem jest wysokie ryzyko ze to oszust.
    Czy ci ktorzy cie ostrzegli podali ci linka do ich wygranych aukcji?
    Jesli koles caly czas sprzedaje takie same programy za 350$ to jest
    podejrzane (na allegro kosztuje on 4300PLN)
    Poczekaj jeszcze i dowiedz sie czy do tamtych osob dotarly przesylki
    Jesli nie to zdecydowanie odradzam zakup..
    pozdr
    Alexx

  • 8. Data: 2005-06-19 13:56:21
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Witam,
    > Witam Szanownych Grupowiczów !!!
    >
    > Jestem studentką i potrzebuje na studia AutoCADa.
    > Kupiłam więc na eBay.com AutoCAD 2005 LT (korzystałam
    > z konta eBay.pl mojego kuzyna).

    Po pierwsze poczytaj zapisy licencyjne - Licencji na Autocada nie można
    odsprzedać...
    Nie wiem czy sprzedawca jest wyprzedającym się uzytkownikiem czy
    dystrybutorem....ale wydaje mi się że sieć sprzedaży jest podzielona
    regionalnie
    w związku z czym Autocad zakupiony w US może nie być legalny w Polsce
    (strasznie wredne to ale licencjodawca może sobie w licencji zapisać co
    chce)

    Koala

  • 9. Data: 2005-06-19 13:56:48
    Od: "koala" <k...@p...fm>