  • 1. Data: 2005-06-18 07:45:50
    Temat: Lukas odnowienie karty
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam!

    Czy Lukas Bank przysyła automatycznie odnowioną kartę płatniczą do domu,
    czy trzeba się pojawić w placówce banku? Kończy mi się ważność karty i
    zaczynam się troche martwić.

    Mroziu

  • 2. Data: 2005-06-18 08:22:03
    Temat: Re: Lukas odnowienie karty
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Mroziu wrote:

    > Czy Lukas Bank przysyła automatycznie odnowioną kartę płatniczą do domu,
    > czy trzeba się pojawić w placówce banku? Kończy mi się ważność karty i
    > zaczynam się troche martwić.

    Co prawda nie piszesz, czy chodzi o VE, czy VC, ale ja obie odbierałem w
    placówce.

    Michał

  • 3. Data: 2005-06-18 08:30:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mroziu napisał(a):

    > Czy Lukas Bank przysyła automatycznie odnowioną kartę płatniczą do domu,
    > czy trzeba się pojawić w placówce banku? Kończy mi się ważność karty i
    > zaczynam się troche martwić.

    http://lukas.pl/download/regulamin_ve.pdf
    par 17, ust 2

    lub

    http://lukas.pl/kontakt_linia.asp

  • 4. Data: 2005-06-18 12:26:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mroziu wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy Lukas Bank przysyła automatycznie odnowioną kartę płatniczą do domu,
    > czy trzeba się pojawić w placówce banku? Kończy mi się ważność karty i
    > zaczynam się troche martwić.

    w zależności od tego co masz na umowie.
    Jak pierwszą odebrałeś w banku, to nestępne też musisz w banku.
    Możno to było zmienić zdaje się 3 miesiace / 30 dni przed terminem
    upływu ważności.
    Ot taki feature mają co by klientom życie utrudnić.

  • 5. Data: 2005-06-18 15:13:33
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    > w zależności od tego co masz na umowie.
    > Jak pierwszą odebrałeś w banku, to nestępne też musisz w banku.

    Nie slyszalem o mozliwosci dostawy poczta karty w Lukasie.
    ZA to karta ma dlugi okres waznosci wiec nie ma problemu.
    Gorzej z odnowieniem tokena, jego data jest scisle nieznana, moze sie
    wylaczyc nagle ...

    AO

  • 6. Data: 2005-06-18 15:25:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur O. wrote:

    > Nie slyszalem o mozliwosci dostawy poczta karty w Lukasie.
    > ZA to karta ma dlugi okres waznosci wiec nie ma problemu.

    Jest. Poczytaj regulamin. Odbierasz ją tak jak zadeklarowałeś przy
    podpisywaniu umowy.

    > Gorzej z odnowieniem tokena, jego data jest scisle nieznana, moze sie
    > wylaczyc nagle ...

    W ogóle z Lukasem załatwienie czegoś nie osobiście to wielki problem.
    Dlatego się z nimi powoli żegnam.

  • 7. Data: 2005-06-18 15:27:34
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > ZA to karta ma dlugi okres waznosci wiec nie ma problemu.
    > Gorzej z odnowieniem tokena, jego data jest scisle nieznana, moze sie

    Jak to nieznana. Sprawdź na odwrocie tokena datę jego ważności.
    Do mnie nawet poczta wewnętrzna napisali że za miesiąc token się wyłączy.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 8. Data: 2005-06-18 15:28:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin_P. wrote:

    > Jak to nieznana. Sprawdź na odwrocie tokena datę jego ważności.
    > Do mnie nawet poczta wewnętrzna napisali że za miesiąc token się wyłączy.

    ale na odwrocie tokena nie jest napisane kiedy baterię szlag trafi.

  • 9. Data: 2005-06-18 15:32:12
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > ale na odwrocie tokena nie jest napisane kiedy baterię szlag trafi.

    No raczej nie, ale jest to jednak mało prawdopodobne. Jak mi się skończył
    token z VW to go rozebrałem i bateria miala ciągle 3 V.

  • 10. Data: 2005-06-18 15:42:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin_P. wrote:

    > No raczej nie, ale jest to jednak mało prawdopodobne. Jak mi się skończył
    > token z VW to go rozebrałem i bateria miala ciągle 3 V.

    mi siadła.