  • 1. Data: 2005-06-18 15:01:38
    Temat: zmiana oblicza prnews
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    zmienili oblicze serwisu http://prnews.pl

    super, super i jeszcze raz super
    gratuluje !!!

    magant

  • 2. Data: 2005-06-18 15:11:48
    Temat: Re: zmiana oblicza prnews
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    magnat wrote:
    > zmienili oblicze serwisu http://prnews.pl
    >
    > super, super i jeszcze raz super
    > gratuluje !!!

    :) No jeszcze pracujemy - troche trzeba podorabiac. Zapasy kawy jeszcze sa
    ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-18 17:59:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > :) No jeszcze pracujemy - troche trzeba podorabiac. Zapasy kawy jeszcze
    > sa ;)

    Mało co denerwuje mnie tak bardzo przy przeglądaniu strony, jak taki
    pływający banner...

  • 4. Data: 2005-06-18 18:07:48
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:d91dld$32b$1@news.onet.pl grupowicz Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał:

    > :) No jeszcze pracujemy - troche trzeba podorabiac. Zapasy kawy jeszcze sa
    > ;)

    U mnie tak to wygląda :/
    http://augustowski.org/PLBIZNESBANKI/prnews.jpg

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-06-18 18:19:18
    Od: Krzysztof Czajka <K...@p...pl>

    August (n...@p...pl) napisał(a):

    > U mnie tak to wygląda :/
    > http://augustowski.org/PLBIZNESBANKI/prnews.jpg

    Ustaw normalną wielkość czcionki, to będzie OK (Ctrl+zero).

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    --
    K...@p...pl
    http://www.flaneur.pl/

  • 6. Data: 2005-06-18 18:34:36
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >:) No jeszcze pracujemy - troche trzeba podorabiac. Zapasy kawy jeszcze sa
    >;)

    Daty dopracowac trzeba, bo w "tematy dnia" sa typu "19.01.2038 04:14"

    Pzdr.
    Lack

    PS: nie podoba mi sie, ale naucze sie z tym zyc :-)

  • 7. Data: 2005-06-18 19:01:06
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sat, 18 Jun 2005 20:34:36 +0200, K.N. <l...@o...pl> napisał:

    > Daty dopracowac trzeba, bo w "tematy dnia" sa typu "19.01.2038 04:14"

    :) pluskwa mmilenijna wróciła?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 8. Data: 2005-06-18 19:02:01
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:slrn.pl.db8ppo.sss.Krzysztof.Czajka@krzychu.hom
    e grupowicz
    Krzysztof Czajka napisał:

    > Ustaw normalną wielkość czcionki, to będzie OK (Ctrl+zero).
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krzysiek

    No właśnie nie to, inna przyczyna ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2005-06-18 19:31:26
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No właśnie nie to, inna przyczyna ?

    Tak ... inna przyczyna to Internet Explorer i nieodswiezony CSS.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-06-18 19:38:50
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sat, 18 Jun 2005 17:11:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >:) No jeszcze pracujemy - troche trzeba podorabiac. Zapasy kawy jeszcze sa

    Czy o tym bledzie wiecie:

    http://usenet.prnews.pl/usenet/

    Fatal error: Call to undefined function: iso88592_2utf8() in /system/config.php
    on line 388

    Ten latajacy zachecacz do zapisania sie na newsletter - czy nie mozna zrobic
    tak, zeby pojawial sie tylko gdy kto pierwszy raz (np. w danym tygodniu)
    wejdzie na strone, a pozniej juz nie?

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: