eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak BEZPIECZNIE zapłacić za towar na eBay.com i OTRZYMAC GO !!! Pomóżcie Drodzy Państwo !!! › Re: Jak BEZPIECZNIE zapłacić za towar na eBay.com i OTRZYMAC GO !!! Pomóżcie Drodzy Państwo !!!
    From: K.N. <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak BEZPIECZNIE zapłacić za towar na eBay.com i OTRZYMAC GO !!!
    Pomóżcie Drodzy Państwo !!!
    Date: Sat, 18 Jun 2005 21:50:27 +0200
    Sender: l...@o...pl@host-81-190-96-243.gdynia.mm.pl

    >Jestem studentk? i potrzebuje na studia AutoCADa.
    >Kupiłam więc na eBay.com AutoCAD 2005 LT (korzystałam
    >z konta eBay.pl mojego kuzyna).

    Z ciekawosci: nie mozna dostac wersji edukcyjnej?

    >Wygrałam aukcję i po tym doszły do mnie dwa e-maile od
    >innych użytkowników, którzy kupili u tej samej osoby
    >software i jeszcze go nie dostali (a minęły 2 tygodnie).
    >Tak więc sprzedawca może być potencjalnym oszustem...
    >
    >Oto link do aukcji:
    >
    >http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=
    7163876279

    >Nie chciałabym stracić prawie 300 $ (!!!) dlatego mam
    >pytania:

    Bez obrazy, ale juz wiem czemu merketingowcy z ebay.pl mowili o
    edukowaniu uzytkownikow.
    O takich rzeczach mysli sie _przed_ zalicytowaniem.
    Dla mnie fakt, ze ktos sprzedaje cos za polowe tego co inni juz jest
    podejzany. A jak robi to nowy uzytkownik, z 1 komentarzem za jakas
    pierdolem stawia krzyzyk.

    >Jak bezpiecznie zapłacić facetowi za towar ? (i tak
    >żebym otrzymała ten towar ! Może ESCROW ? )
    escrow.com, wiecej informacji w archiwum, ale sprzedawca musi sie na
    to zgodzic.

    >Czy jest możliwo?ć kupna za pobraniem ?
    Nie.

    Pzdr.