  • Data: 2002-02-10 15:18:39
    Temat: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bank w swoim regulaminie mówi o tym, że w przypadku niezaakceptowania zmian
    > klient musi w ściśle określonym terminie złożyć wypowiedzenie. Nie precyzuje
    > innego trybu tego wypowiedzenia. Jest to normalne wypowiedzenie umowy, ale
    > złożone w tym terminie.

    Ja jednak wole aby bylo jasno napisane dlaczego rezygnuje (chociazby dla ich
    celow statystycznych)

    > Podstawa na formularzu inteligo służy tylko temu, dlaczego klient podaje w
    > dyspozycji numer rachunku bankowego, na które chce otrzymać środki...

    Z tego co wiem to dyspozycja przelewu w bankach moze byc dana nawet listownie
    byleby dane konta i podpis sie zgadzaly - patrz banki ktore maja skrzynki w
    oddzialach, niektore to praktykuja...
    Troche bardziej na powaznie: Dla mnie zdanie "na podst par 15 pkt 4 skladam
    dysp.zamkniecia konta" jest troche 'dziwne' gdyz pkt ten nie jest podstawowa do
    wypowiedzenia Umowy przeciez... jezeli juz to caly par 15 :-)

    > Jak twierdzi samo inteligo, bank ma prawo do pobierania nowych opłat nawet
    > od tych klientów, którzy nie akceptują nowego regulaminu. Czy będą to
    > robić - to inna sprawa i nie mnie się o tym wypowiadać...

    Rozmowy w Inteligo sa nagrywane tez? Ja mialem 2 czy 3 razy powiedziane (przy
    roznych okazjach) ze jezeli Klient nie zgadza sie z nowym regulaminem (do
    ktorego TOiP stanowic bedzie 1 calosc zreszta) to oplat w/g nowego cennika nie
    bedzie.

    > Ja nic Ci pomóc nie mogę, ale proszę osoby mogące poprzeć swoje teorie
    > odpowiednimi przepisami, do napisania do inteligo - i...@i...pl - może
    > wtedy coś się wyjaśni. My tu możemy sobie gdybać, ale bank i tak ma swoje
    > zdanie...

    No wiesz nawet jak tu dorwiemy jakiegos (albo jakąś?) GURU to i tak bank moze
    zrobic swoje :-))))

    Z moich doswidczen z INTELIGO wynika ze nie traktuje klienta w stylu citislonia.
    Np malo ktory 'darmowy' bank informuje klienta o odrzuconych przelewach (albo
    ze wrocily) z podaniem przyczyny i prosba o ewent. powtorzenie operacji.
    (bledy byly moje - z mojej nieuwagi) A dzwonili najpierw na kom a jak sie nie
    mogli dodzwonic (na poczte sie nie nagrali..) to dali cynk na domowy

    Zaznaczam ze nie bylem dla nich Klientem ktory przyniosil jakis znaczny
    dochód...