  • Data: 2002-02-11 12:11:24
    Temat: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, Feb 11, 2002 at 12:06:44PM +0100, o...@n...pl wrote:

    > Każda moja wątpliwość jest dokładnie wyjaśniana, z reguły ktoś oddzwania, i
    > to nie szeregowy konsultant... Jest w stanie poprzeć swoje twierdzenie
    > przepisami regulaminu / KC / prawa bankowego...

    Nie jestem ich klientem i jedyne co sie ich pytale to kiedy przestana
    spamo-genna polityke prowadzic. Odpowiedz to byl 3 formularz, wersja
    0.99beta. Za kazdym razem to samo. A moze nie zasluzylem na nic
    lepszego?

    Anyway - potraktowali mnie gorzej niz spamerow.

    > A to fakt. Wolałbym, gdyby jednak było tam jakieś nazwisko...

    One byly _idealnie_ bezosobowe. Bo nawet w mailach z rb udalo mi sie
    namierzyc nazwisko kobiety (jej emalie).

    > Co nie zmienia tego, że naprawdę odpowiedzi są fachowe, i to odpowiedzi na
    > KAŻDE zapytanie, a nie tylko na pytania wygodne, jak w przypadku innych...

    Przepraszam za gburowatosc, ale w moim przypadku to g* prawda. Na
    pytania dotyczace spamerow zareagowali tak ze 'informuja uczestnikow
    aby nie lamac netykiety'. No, chyba ze wprowadzenie oplat za konta
    mialo byc walczeniem ze spamerami - bo iluz z nich tworczo korzysta z
    tego konta? A iluz z nich teraz bedzie tak korzystac?

    --

    --w