  • Data: 2002-02-11 11:31:26
    Temat: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a486qa$a69$1@news.onet.pl...
    > I teraz już nie walcz ze mną, tylko z i...@i...pl - oni naprawdę
    > odpowiadają bardzo fachowo!

    tylko że z nimi nie ma co dyskutować
    A treści odpowiedzi łatwo sie domyślać.

    > To, że nie akceptujesz nowego regulaminu nie oznacza, że od razu nie
    > akceptujesz TOiP przecież za jednym zamachem...

    Tak czy inaczej Oznacza (nie tylko moim zdaniem) zmianę umowy przez bank

    (zauważ, że TOiP nie zawiera oprocentowania.)

    > Powiedzmy, że wypowiadasz umowę z powodu niezaakceptowania regulaminu. OK.
    > Ale obowiązujący dla Ciebie regulamin przewiduje przecież możliwość zmiany
    > cennika! Gdzie jest napisane, że z momentem wypowiedzenia, bank nie ma
    prawa
    > ustawić nowej TOiP? Ależ może to zrobić na podstawie Ciebie obowiązującego
    > regulaminu, czyli starych Ogólnych Warunków. One obowiązują do końca umowy
    > zgodnie z tym ma prawo pobierać opłat i zmieniać TOiP.

    Obowiązuje również w RP prawo, które pozwala podważyć
    "obowiązywanie regulaminu" i niegodzenie się
    z jednostronną interpretacja banku.

    > I obecnie tak to wygląda w teorii - nie akceptujesz regulaminu, OK. Ale od
    > dnia 15 lutego wchodzi w życie nowa TOiP, która ma prawo obowiązywać.
    j.w.
    dodam, że zdaniem banku i W.N.

    > Jednak z tą teorią, to jest stanowsiko nie moje, a banku. I jeżeli się z
    tym
    > nie zgadzacie, po raz kolejny proszę o wymianę poglądów z ich adresem
    > emailowym. :)

    To ja proszę o rozdzielenie opinii od relacji
    bo zaczyna to wyglądać jakby ktoś Ci płacił
    za rolę "zderzaka" na grupie.

    Jeśli piszesz wg mojej wiedzy bank uważa że:....
    to rozumiem
    Ale jeśli piszesz, ze" "może to zrobić...,obowiązuje..., mają prawo..,"
    to wybacz ale to już są Twoje opinie
    i dyskutować z nimi należy na grupie a nie z i...@i...pl

    BAH
    PS.
    ja już sobie daję spokój, bo zaczyna to byc bicie piany
    (obie strony wysówają sprzeczne argumenty).
    Swoją drogą, to "Arbiter Bankowy" mógłby się wypowiedzieć.