  • Data: 2008-02-26 15:44:45
    Temat: Re: J. Cleese w reklamie BZ WBK
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Tybulewicz pisze:
    > Nie tylko ty - Maciej Budzich z http://mediafun.pl przeszedł się po
    > mieście z laptopem na którym pokazywał reklamę i kamerą którą nagrywał
    > reakcje
    > http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2008/02/25/med
    iafun-oscary-videoblog/

    > Bardzo mało osób poznało występującego aktora, bardzo mało. Kasa
    > wyrzucona w błoto

    No jak nie rozpoznalo - wiekszosc wiekszosc osob poznala goscia z
    widzenia, choc nie wiedziala, jak sie nazywa. Czesc nie wiedziala,
    kto to jest (w sensie co robi) ale wiedziala, ze to ktos znany.

    Ale wierz mi, ja nie wiem, jak sie teraz nazywa
    90% "artystów" z MTV - choc ich dobrze rozpoznaje

    Tak czy inaczej cos mi sie wydaje, ze po kilku wypowiedziach
    nie mozna powiedziec, ze kasa jest wyrzucona w bloto, nie?

    Zreszta przeczy temu fakt, ze na pl.biznes.banki na temat reklamy
    wywiazala sie dyskusja - a chyba nie uwazasz, ze o kazdej reklamie
    sie tu rozmawia?

    Sierp