  • 1. Data: 2003-07-28 22:38:15
    Temat: Inwestycje w Inteligo
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    W serwisie transakcyjnym Inteligo pojawila sie nowa zakladka - Inwestycje.
    Na razie pojawia sie blad: "Transakcja nie może zostać zrealizowana". Pewnie
    wprowadzaja od dawna zapowadane fundusze inwestycyjne.

    Pozdr. Michal

  • 2. Data: 2003-07-28 23:03:40
    Temat: Re: Inwestycje w Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Witkowski wrote:
> [...]
    > Inwestycje. Na razie pojawia sie blad: "Transakcja nie może zostać
    > zrealizowana". Pewnie wprowadzaja od dawna zapowadane fundusze

    O to moze obligacje beda od 1go sierpnia? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-29 06:09:58
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    napisał w wiadomości news:bg49sj$sq9$1@news.onet.pl...
    > O to moze obligacje beda od 1go sierpnia? :)

    to byłoby ciekawe :)
    zakup funduszy z mBanku, zakup obligacji z inteligo

    sami gracze giełdowi będą w Polsce :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-29 06:37:07
    Od: f...@w...pl

    > to byłoby ciekawe :)
    > zakup funduszy z mBanku, zakup obligacji z inteligo
    >
    > sami gracze giełdowi będą w Polsce :)

    z graczami giełdowymi to ma niewiele wspólnego

  • 5. Data: 2003-07-29 08:39:43
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > z graczami giełdowymi to ma niewiele wspólnego

    przesadzasz, coś tam jednak ma - szczególnie odkąd obligacje i fundusze z
    nimi związane przestały generować duże zyski - bardzo dużo osób
    wystartowało z fundzuszami akcyjnymi - jak na razie wyniki są bardzo ale to
    bardzo zachęcające, giełda idzie w górę

  • 6. Data: 2003-07-29 08:53:44
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Michał Witkowski <m...@t...pl> napisał(a):

    > Na razie pojawia sie blad: "Transakcja nie może zostać zrealizowana".

    U mnie juz dziala i proponuje otwarcie rejestrow w funduszach PKO/Credit
    Suisse. Tu jest opis jak to dziala i ile kosztuje (ja na razie jestem w SFI
    mBanku, wiec nie za bardzo chcialo mi sie to czytac):

    http://www.inteligo.pl/oferta/inwestycje-jak-zaczac.
    html

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 7. Data: 2003-07-29 08:59:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marian Rusek wrote:
    > http://www.inteligo.pl/oferta/inwestycje-jak-zaczac.
    html
    > Marian

    Taaaa. ale z tym to mnie zupelnie nie zachecili ;)
    http://www.inteligo.pl/oferta/inwestycje-oplaty.html

  • 8. Data: 2003-07-29 12:41:38
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    Pewnie
    > wprowadzaja od dawna zapowadane fundusze inwestycyjne.

    Warto inwestowac w cos takiego jak Fundusz Skarbowy (lub tez jakis inny),
    ale przez okres tylko np 6 miesiecy??? Czy tez na tak krotko lepiej zalozyc
    jakas lokate??

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2003-07-29 14:18:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał wrote:
    > Warto inwestowac w cos takiego jak Fundusz Skarbowy (lub tez jakis
    > inny), ale przez okres tylko np 6 miesiecy??? Czy tez na tak krotko
    > lepiej zalozyc jakas lokate??

    W Inteligo?
    Teraz juz za duzych zyskow nie bedzie, a oplaty za nabycie i odkupienie *w
    innych przypadkach) jakos mnie zniechecaja ;)
    Lepiej bo za darmo w mBanku.
    No chyba, ze sie uparles na PKO/Creit Suisse - to "wyboru" nie ma ;)

  • 10. Data: 2003-07-29 20:08:11
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <f...@w...pl> wrote in message

    > z graczami giełdowymi to ma niewiele wspólnego

    dlaczego ? rozwiń wypowiedź :)

    na pewno więcej ma to wspólnego z giełdą niż z lokatą bankową :)

    --
    pozdrawiam
    plusz