  • 1. Data: 2003-07-28 20:46:08
    Temat: Lukas Bank + Neostrada
    Od: "TU" <u...@w...pl>

    Czyzby Lukas Bank szykowal promocje wspolnie z TPSA?
    Na stronach www Lukasa mozna znalezc ankiete (po wylogowaniu sie z konta) z
    pytaniem:
    "Gdyby LUKAS Bank zaoferował Tobie Neostradę z bezpłatną aktywacją i
    instalacją... "
    ZTCW TPSA zalozyla ambitny plan 250 000 uzytkownikow Neostrady do konca tego
    roku. Przez 2 lata chyba nie przekroczyli 50 000. Jak jeszcze obniza oplaty
    miesieczne do 100 zl to nie watpie, ze im sie to uda.
    Pozdrawiam TU

  • 2. Data: 2003-07-28 21:17:34
    Temat: Re: Lukas Bank + Neostrada
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg41u2$83o$...@f...man.torun.pl,
    TU <u...@w...pl>:
> [...]
    > konta) z pytaniem:
    > "Gdyby LUKAS Bank zaoferował Tobie Neostradę z bezpłatną aktywacją i

    Sądząc z wynikow ankiety, to chyba nici z tej promocji.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-28 21:55:06
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Pozdrawiam

    TU <u...@w...pl> napisał(a):

    > Na stronach www Lukasa mozna znalezc ankiete (po wylogowaniu sie z konta) z
    > pytaniem:
    > "Gdyby LUKAS Bank zaoferował Tobie Neostradę z bezpłatną aktywacją i
    > instalacją... "

    Czy moglbys napisac cos wiecej?
    Moze adres strony z ankieta i/lub wynikami czy wkleic jej tresc (moze byc tez
    na priva, jezeli duzo zajmuje)?
    Temat mnie zainteresowal a nie mam konta w Lukasie...

    Pozdrawiam

    Marcin
    k...@n...gazeta.pl

  • 4. Data: 2003-07-28 22:12:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg463q$609$...@i...gazeta.pl,
    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl>:
> [...]
    > byc tez na priva, jezeli duzo zajmuje)?
    > Temat mnie zainteresowal a nie mam konta w Lukasie...

    Tutaj, ale dzis juz jest nowa ankieta:

    http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-07-29 08:31:21
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    oplaty
    > miesieczne do 100 zl to nie watpie, ze im sie to uda.

    Panowie spokojnie. Teoria jedno, praktyka drugie.
    Wysokie oplaty to jedno a mozliwosci techniczne to drugie.
    W tpsa juz tak jest ze dzial marketingu robi jedno a techniczny drugie.
    Zakladaja 250 000 uzytkownikow (matketing) ale mozliwosci
    montazu maja duzo nizsze. Koncze, bo to nie ta grupa.

    MarcinP

  • 6. Data: 2003-07-29 10:05:59
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> napisa?(a):

> [...]
    > Zakladaja 250 000 uzytkownikow (matketing) ale mozliwosci
    > montazu maja duzo nizsze. Koncze, bo to nie ta grupa.

    Ale po co Neostrada? To jest za drogie! Najdrozszy internet tylko z Telekomuny.
    Czemu Elektorcieplownia Wroclaw daje dostep do netu z wiekszym transferem danych i
    taniej?
    http://www.e-wro.pl

  • 7. Data: 2003-07-29 10:25:32
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    Telekomuny.
    > Czemu Elektorcieplownia Wroclaw daje dostep do netu z wiekszym transferem

    problem w tym ze Wroclaw jest we Wroclawiu a tepsa jest wszedzie

    MarcinP

  • 8. Data: 2003-07-29 12:02:53
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Dla mnie to nie problem :) Mieszkam we Wrocławiu. Ale elektrociepłownia
    mi nie daje netu, bo nie ma ich sieci nigdzie w pobliżu :(

  • 9. Data: 2003-07-29 16:10:40
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Piotr Miecznikowski <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    Przez 2 lata chyba nie przekroczyli 50 000. Jak jeszcze obniza
    oplaty miesieczne do 100 zl to nie watpie, ze im sie to uda.

    Znając ich zapiszą w regulaminie, że w każdej chwili mogą
    zmienić cenę a potem...tak jak teraz z..

    "Od 1 grudnia Telekomunikacja Polska SA zaprzestaje świadczenia usług ISDN w
    dotychczasowych trzech abonamentach z rodziny octopus. Zastąpią je trzy inne,
    droższe !!!" (Rzeczpospolita,29.07.2003)

    albo słynny pakiet socjalny na siłę!

    D.

  • 10. Data: 2003-07-30 10:01:16
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    I nic dziwnego że nici. Chyba tylko głupek bierze coś co nie działa
    poprawnie nawet jeśli jest to za półdarmo.